Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Kjøpte også 10K Funcom i dag, klarte ikke å holde meg ute lenger :smiley:

1 Like

Vedrørende short possisjonen som er registrert på OxFORD Asset Management®

De skriver selv følgende:
"Most trading of the fund’s portfolio is managed automatically by our proprietary algorithms and software."
OUR TEAM OF MATHEMATICIANS, SCIENTISTS, COMPUTER SCIENTISTS AND SOFTWARE ENGINEERS HAVE DEVELOPED PROPRIETARY ALGORITHMS AND TRADING SOFTWARE TO INVEST ON A GLOBAL SCALE.

Det kan vel tenkes at slike algoritmer ikke blir trigget til kjøp, før momentum endres. Enn så lenge er det et fortsatt tungt salgspress. Videre kan man anta at de har gode modeller på hvor aksjen har teknisk støtte og det er sannsynlig at kjøperne kommer tilbake. Bare en tanke.

Nå mangler bare innside medlemskapet! så snakker vi!

2 Likes

Når store aktører herjer, er det gambling for ingen vett når de endrer vei😜

Er mye puppesnakk på jobben, trenger ikke chatten :bikini:

3 Likes

heldigvis mer enn pupper der, bare spør @Christian

Evt så kan du jo teste ut gratisuken som @pdx tilbyr

1 Like

Når PAS kjøper går kursen opp og når de selger går den ned. Vært sånn i flere uker

er lov å bli med dem opp og selge før de dumper :wink:

1 Like

Men samarbeider disse husa, eller er konkurranse? De bare kaster ball mellom seg mens vi småsparerne løper etter? Helt til vi skjønner at denne ballen får vi aldri tak i og gir opp. Så går de bare litt nærmere hverandre, bytter ut ball med shiny object og kaster videre. Så er vi med. Så gå vi lei, så vil vi med?? Er kanskje bare konspirasjonsteori dette jeg kommer med her.

1 Like

Trading er gambling, sitte og holde så vil det fundamentale før eller siden dominere

1 Like

Kan virke sånn i FUN. Eller en person bruker flere hus å handle imellom.

Selskap prises normalt på fremtidig forventede inntekter og ikke stort sett kun på allerede oppnådd salg slik Funcom er det nå.

1 Like

Mine tankar også . Forstår ikkje heilt koblinga til mitt innlegg der, men det får så være :slight_smile:

"We’ve postponed the release of the Xbox One version of #ConanExiles to Q3 2017."
ref : https://twitter.com/ConanExiles/status/837608489245683712

Vanvittig høy omsetning på 3,20 tallet nå. Skjønner ikke hvorfor så mange vil gi bort pengene sine. Er jo bankers at denne vil gå opp på både kort og lang sikt…

rar melding, menmen det er jo det de meldte på Q rapporten.

2 Likes

ja, skjønner ikke helt den… står ikke ikke preview så er sikkert full versjon de mener. Så sikkert informasjon til gamers og ikke investorer :slight_smile:

Ja, er nok det. Er ikke mange gamere som leser kvartalsrapportene

Merkelig språk å skrive Q3 hvis du ønsker å kommunisere med gamere

2 Likes