Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Begynt å legge inn ordre på 3,15kr og gradvis ned over med 5 øre mellomrom, post på ca 30.000-50.000 antall per post =)

håper ikke du får tilslag på noen av de… :slight_smile:

1 Like

Hovedsaklig ikke jeg heller. Kjøpte pott på 3,8kr 3,5 kr 3,2 kr.

Hadde allerede mye i funcom selv etter salget med 70% rundt 4,28.
men jeg ser ikke prisen der den er nå, så vil kjøpe mer gradvis som den faller.

1 Like

Ja, da venter jeg på bankers dobling i Funcom

starts spending money

:wink:

1 Like

Ser ut til att de foreløbig sliter med å få den ned i gjennom 3.20

Jeg la opp en ny ordre på 3.2 for å støtte oppunder

1 mill ? :hushed:

Snart like mye som før launch

2 Likes

Det må jo snart komme en dag med oppgang nå. Har vel vært ned hver dag etter rapporten. Ingen logikk i det hele tatt…

Ja, må det. Den er ikke akkurat priset til fremtidig forventet inntjening nå.

3 Likes

Eller kan det rett og slett være at mange har mye lavere forventning til fremtidig inntjening?

1 Like

Er vel heller det som er tingen. Ved kurs på 5,5-5,8 hamret de ut 30k spill om dagen og alt så fantastisk ut.
Nå selger de 3-5k om dagen, har stadig færre spillere online, og steam reviews på nedatgående trend.
Selskapet er jo nå litt lavere priset enn Starbreeze var året etter de lanserte payday 2, og leverte et knallsterkt resultat.
Litt kjipt for oss som har snittkurs over 4 :frowning:

Er innsiderne keen på billige aksjer og? Kanskje vi ser innside kjøp snart…

De fleste av dem har jo en haug med opsjoner (på langt lavere kurser) og har ingen nytte av å kjøpe til disse kursene. Rui kunne kanskje gjort noen støttekjøp for å vise at han har troen.

1 Like

Ser på lansering av store content patches som noe som vil dra opp antall solgte spill. Når det er content over et visst nivå så vil folk spille mye mer. Ser på meg selv og vennegjengen. Conan var jævela gøy en helg, men Ark har så mye mer småpiss å gjøre. Conan om et halvår med en sorcerer class eller annet vil jo dra tilbake mange flere spillere.

Altfor mange har brent seg på å kjøpe early access på launch date. Kombinert med med mixed review, så skjønner jeg jævela godt at folk er på gjerdet.

1 Like

Ja, da utgår nok den meldingen.
Snodig tweet. Samtidig hadde samtlige her forventet en melding om Xbox hadde kommet før først planlagt.

Siden de holder mesteparten av info borte fra markedet vil jeg nok ikke tro at han har lov til å handle i disse tider, muligens etter Q1 er sluppet.

Da har jeg forvillet meg inn i denne igjen :sweat_smile:
Sist gang var jeg med fra 3,16 til 4,99 på 2 dager - mon tro om dette er mulig å bli med på lignende igjen.

2 Likes

ja, tirsdag er vi på 5,83! :slight_smile:

2 Likes