Jeg har aldri satt stop loss. De to gangene jeg har sittet over et stup så hadde det ikke hjulpet heller.
Og Pas, som har vert med å styre kursen lasta 3ish? Mill aksjer til snitt rundt 4.60. Dei hadde ikkje planlagt å selge det under 4… Dei endte vel 5 i pluss tilslutt den dagen?
Bruker det sjeldent jeg óg da jeg har tid å følge med noenlunde hele dagen for tiden. Tradet i dag ved bruk av S/L med stort hell (Trigger 3.21, kjøp 3.19, og trigger 3.30, selg 3.35! og så kjøp 3.19 igjen som gikk inn. Genialt )
Shorten har økt til 3mill 2. mars, vet ikke om noen har postet om det tidligere. https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461
No er det mulig at det er feberen som spiller meg eit par puss… Men…
?
TRS - blir ikkje solgt ut på markedet?
Kan du forklare nærmere Lassar? Skjønte ikke helt utifra bilde.
En hyggelig endring i rapporten fra Q3 til Q4
Q3
Therefore, the actual performance of the Company may deviate significantly from the projections that may cast significant doubt on the entity’s ability to continue as a going concern.
Q4
Therefore, the actual performance of the Company may deviate significantly from the projections.
Forstår det ikkje heilt sjølv, men:
20 Januar blei det registrert i Nederland:
Optie - 2.3mill - Shortsalg såvidt eg forstår
Total equity return swap - 1mill Om eg har forstått det riktig så er det bet mellom A-B på utfallet av kursen?
Det med stemmeretter forstår eg dog ikkje…
30/01. Storebrand tømmer seg - gammelt nytt,men vesentleg for grafen.
-
Feb - Ny TRS på 12 millionar aksjer: https://www.afm.nl/en/professionals/registers/alle-huidige-registers/substantiele-deelnemingen.aspx?id=25643&q=funcom
-
og 02. Mars - shortsalg og dumping.
Så om eg har forstått TRS riktig - ganske lukrativt å close handelen i desse tider.
Ja det stemmer det men tror ikke markedet priser TSW til noe annet enn “lommepenger”. Relansering av TSW blir litt som å relansere en gammel Wam og Wennerød film på ny…Same shit but different wrapping…
For ikke å snakke om relanseringen av LMO som B2P spill, som endte med dundrende fiasko… Mener at Funcom burde ha satset på nye hester i stedet for TSW, markedet synes ihvertfall ikke at TSW er noe “sexy”…
Potensialet her er ganske bra, men føler at det kan slå veldig langt i begge retningar…
Når man ser på levetiden til mmo’ene til funcom så synes jeg det er helt greit at de prøver å booste spillertallene til TSW. Blir interessant å se hva de har gjort med combat siden det var mange som syntes denne delen av spillet var for dårlig.
Enig i denne satsingen.
Er rett og slett et bra spill som aldri nådde de høyeste spillertallene.
Regner også med at de har forbedret det en del. Bra om de klarer å revitalisere spillet og oppnå bedre tall, langt rimeligere enn å utvikle fra bunn av.
Og det kan vi begynne å følge alt denne måneden via SteamSpy tallene. Spennende uansett…
Men skal ikke TSW over på “free to play” betalingsmodell? Funcom har vel ikke gjort det så bra med denne betalingsmodellen tidligere (LMO)…
Vi får se, ny kaptein som kanskje har flere ess opp i ermet ref Conan Exiles 500k solgte a 30 usd etter 1 måned
F2P, P2W/P4Hats stiler er avhengig av publikum du sikter mot.
Var aldri noe i LMO som jeg så interesse nok i til å se Funcoms vei to ganger i de dager, AOC var en annen historie(lot vær å gå på børs pga mangel av børserfaring og skeptisk til gambling den gang). TSW kjenner jeg ikke til, men F2P som revamp av gammelt spill høres svært fornuftig ut om de vil at folk skal prøve det og kjøre på. Har vel vært omtale herfra at TSW game-story er svært god, så F2P kan være en gunstig modell for å dra spillere. Syns jeg leste noe slikt i desember en gang.
Er det et tog på vei til skraphaugen, fordi et nytt elektrisk tog skal ta over?
Jeg som er på data kurs her… kanskje ikke helt rette tia… men det er et kult TOG…