Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461

Nå short med 4 millioner.

3 Likes

Merk det er fra fredag. Om det er solgt mer short aksjer idag. er ikke dette medregnet.

5 Likes
3 Likes
3 Likes

Det er jo helt utrolig hvor langt ned aksjen blir pusha…får håpe de lanserer noe av dette contentet i spillet snart. Da håper jeg vi får en positiv dag igjen!

1 Like

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461

4 mill short

2 Likes

Merk det er fra fredag, dagens shortsalg er ikke med.

1 Like

Blir rekylen desto større, eller klarer de å dekke inn uten oppgang?

Ser ikke så lyst ut nå, jeg har lagt ut fiskesnøret på utvalgte steder på 2-tallet. Under 2 nekter jeg å tro den kommer megashorting eller ikke.

1 Like

Det er jo “bare” 1.58% av aksjene. Merkelig at det har noe særlig effekt.

Tror du det er solgt noe særlig i dag? kan ikke se det på meglerstatistikken

Spørs om det er i tillegg til eventuell bruk av fleire tradinkontoer fir å trade kursen nedover:)

Som eg sa, så skulle eg kjøpe mer nedover i små porsjoner, tatt 8k idag, og er oppe i lille 18000 og det til snitt 3,13, fortsetter å kjøpe sakte nedover , ingen hast her i gården

3 Likes

Forbanna dnm, Eg hadde komme meg ut på 3.27–3-30 i dag om dei ikkje var nede

2 Likes

Vet, samme her…

Tydelig at det har det. Jeg trodde de steam-dataene var gode nok til at denne vanlige etter-release-smellen kunne unngåes, men den kom altså etter at funcom meldte over 480k solgte. Man kan se denne smellen på 2 måter. Enten forbanna seg over shortere og alt anna som ikke går veien eller se det som tidenes kjøpsanledning som dukker opp. Jeg tror vi skal opp på sikt og handler deretter.

3 Likes

sis snitter ned litt, spennende å sjå kor mykje dei skal ya mellom 2.8 iy 3

Jeg kjøper også forsiktig på vei nedover. Har vært med i Funcom tidligere, relief rallyene i denne aksjen er uslåelige. Dessuten bør kursen kunne mangedobles de neste par årene basert på det fundamentale.

Bare opp til kursmål 6.5 er jo mer enn en dobling.

4 Likes

Du kunne bare ringt / mailet megler, så hadde han/ ho fikset det PR Tlf,
Ikke noe stress

2 Likes

Virker ekstremt langt opp dit nå da… !