Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Håper CE går til “mostly positive” , men viktig at den ikke går til very positive. Det er ikke folk like glad i.

1 Like

Ja tenker litt samme. Synes den er billig nå… samme for meg om den går opp og ned nå hvis jeg skal selge neste år.

Hvis man tenker slik er det jo ingen problem å kjøpe på disse nivåene.
Det vil svare seg uansett (tror jeg da) :slight_smile:

1 Like

Edit: Hæ? kva pratar du om? :wink:

De ville vel fått like mange aksjer uansett? Det at de innløste (og solgte?) typer på at de enten trengte penger raskt eller at de ikke har tro på selskapet.

Var det ikke en satt pris opsjonene kunne innløses på? likegyldig om aksjekursen er 3,16 eller 6,16?
Eller har jeg misforstått noe?

1 Like

Det var litt HO-logikk som snek seg inn her. Ser ut til å være fikset nå. :smiley:

Dette suger litt, hadde jeg hatt 40 mill til overs ville morgendagen vært dagen å fiske på

For å ta imot alt under 3kr :slight_smile:

Funcom-aksjen slutter aldri å overraske, hadde aldri trodd vi skulle se disse nivåene igjen. Fortsetter denne nedturen tror jeg må frigjøre litt cash andre steder.

Tror noe av problemet er som jeg nevnte tidligere er at dette er en helt ny situasjon i funcom-aksjen. Spillet er en stor suksess og markedet vet ikke helt hvordan de skal prise den. Hadde aldri trodd shortinga skulle lykkes så bra som den har gjort til nå pga. gode steamdata og tall fra funcom.

2 Likes
1 Like

Neiånei, føles ut som 2008 og 2012 på nytt, når skal den opp? :slight_smile:

hadde vært kjekt om det var i dag…:frowning:

Kanskje man må bli insider før det går opp? :slight_smile:

Da fikk jeg sms om at kjøpet på 2.93 gikk inn. La oss håpe at vi bare akkurat ser 2.85 også så er jeg den første som får :slight_smile:

4 Likes

Er litt dejavu følelse her. Tok et papirtap i denne i 2012, men tjente godt med penger da jeg kjøpte meg inn igjen i 2014 og tjente inn papirtapet plus tjente bra på den. Nå ser det jaggu ut som det blir samme runden en gang til.:open_mouth:

Eg lar kjøpsmuligheten idag være, gir aksjen muligheten til å roe seg, kan fort se dekningsalg som forsterker fallet

Hvem skulle trodd det? Ikke insiderne vel? Her skal jo alt opp, bare å snitte ned nå :slight_smile:

Funcom på nyhetskanalen nå. Fikk grei omtale der.

Det er jo rart at ingen større aktører ser potensialet for å få en god fortjeneste i denne aksjen når kursen er så lav.

1 Like

de vil vel vente til de ser at den snur før de gjør noe. tar vel heller risikoen for å miste 5% med oppgang enn å kjøpe nå og risikere 30% til med nedgang…:frowning: