Det er vell en ganske god indikator på at de "større aktører " ikke ser på kursen som lav nå men tvert imot shorter aksjen.
Det er nok å dra forhasta konklusjoner…
Men at dei ser ein mulighet til å lykkes med shortinga er det ingen tvil om.
Skal vi tolke det at de store utenlandske og PAS er nettokjøper hittil i dag som at bunnen er nådd? DNM, NON og NOE er største nettoselger.
Har erfart ar det alltid er en ny bunn!
DagArne. PAS har vel vært høyt oppe på netto kjøp de siste dagene med fall, så enten bygger de seg opp for å være med på oppgangen eller så har de bommet mer enn vanlig.
ja, har vært en bunn hver dag siste ukene. Da har PAS gjerne vært største selger. Nå kjøper de. Tror de posisjonerer seg for oppgang?
Pas var og største kjøper over 4.50 dagen nedgangen begynte. 3 mill aksjer netto+ til kurs 4.60. I tillegg 2 millionar ekstra under dette.
*overføringmellomkontospekulasjoner?
Hvor lenge har USA jobbet med TSW nå? Hvilke endringer kan vi forvente, dvs hvor store?
Det har vi lite offisiell info på, men jeg har tippet ca et år. De bidro også på CE litt. og de har produsert H&S.
Så jeg er ganske spent på hva de har klekket ut. Noe bra må det iallefall være
Jeg synes miljøet i TSW er spennende og tror det er mye å hente både på dagens, men også nye spill basert på ipen
Siste issue som var et samle-issue med alle sidestories (gamle oppdrag) pluss et nytt mission kom i mai. Så her bør det ha blitt jobbet godt over lang tid. Nøkkelen for å få flere til å prøve det er nok bedre combat og/eller massiv streamingsrunde med streamere.
Kunne også vært gøy med single-player-versjon og coop-mode og private servere.
Jeg tror piratos selger via nordnet kontoer i tillegg til at de kjøper.
Det tror jeg ikke. Er andre hus det er lettere å flytte aksjer mellom.
Momentumet i aksjen har snudd nå.
Har testet støtten på 2,8x.
Det blir nå mange dager med oppgang nå.
Ønsketenkning eller noen analyser som viser det?
Mer en magefølelse av å se på hvordan kjøp og salg gjøres. Kan helt klart ta feil…
gjør ikke noe om det er ønsketenkning så lenge det er korrekt
Vi slutter over 3,03 i dag, har en rar magefølelse…
OXFORD ASSET MANAGEMENT LLP driver å dekker shorten på 2,97 nå!
De har lagt kunstig sperre på 3,00.
Ikke la de få dekke så billig da.
Hvor ser du det? At de dekker inn mener jeg
Btw, når vi er på 4,20 igjen innen uka forbeholder jeg retten til å si: Hva var det jeg sa Om det ikke skjer kan dere le litt av dette innlegget
“Ctrl + C”