Nå blir det relief-rally + short-inndekning resten av uka!
#time to ride the wave? ;D
Kom et lite mini rally der
Rallyet tar vanligvis 2-4 dager, så når det først kommer vet vi det nok underveis
Må si blått er en fin farge, har savnet den
Kan dette tyde på at de har fått dekket inn shorten sin og markedet flyter av seg selv nå? Eller blir det for konspiratorisk?
Da gikk Funtoget fra meg… la inn salg på fond i går for å få kjøpt meg inn, men det tar så laaang tid å selge…
De har ikke fått dekket hele shorten sin, de venter til det roer seg litt ned.
De hadde håpet på stort kursras under 3,00, men ble for grådige.
Legg merke til store sperrer når kursen roer seg litt, og se hvem som kjøper smått på bid…
Det kommer til å ta noen dager før de har dekket alt.
Slutt for fan. Penga kommer inn på konti senere i dag. Ååh
La gå, var et siste mulighet under 3 ?
Vel, eg benyttet meg ikkje
Nå dekker OXFORD ASSET MANAGEMENT LLP igjen på 3,13!
Ikke selg! La de blø!
Håper virkelig at vi aldri mer ser totallet igjen!
Mvh
Han med alt for mange Fun på 3,85
Edit to:-)
Via Barclays? Det er jo “bare” nettoppkjøp 166k aksjer, så det er nok en del mer som må kjøpes i så fall…
Ja! De hadde håpet på ras under 3 ved å legge store fake sperrer på 3,00.
Nå skal det dekkes 4 mill aksjer fremover. De legger store sperrer når momentet faller litt og plukker på bid med småposter.
Skal ikke mye til før algoritmen de bruker går over til å dekke på ask hvis kursen går litt.
Ser for meg den må etablere seg over 3.20 i første omgang. Så blir 3.40 og 3.85-3.90 neste targets. Tenker å swinge denne inn mot 4kr med dagens inngang på 2.87, 2.93, 3.01, osv. Kjøpt en del aksjer i dag
Slutter godt over 3,31 i dag. Det kan jeg nesten garantere.
3,20 er fake sperre av OXFORD ASSET MANAGEMENT LLP i algoritmens forsøk på å plukke billigere aksjer.
Samtidig er det vel noen fåtalls som har plukke under 3,20 som tror det blir gull å selge der, de blir spist opp rimelig kjapt i dag skal du se.
Celestar :
Noen ganger er det rest-ordrer som fylles. Andre gang er det noen som ikke fikk solgt alle aksjene sine på en gitt kurs og velger å selge siste rest.
Noen ganger er det kurstasje-fri hus & tradere som vil finne ut hvem som ligger på kjøp og salg.
12:40:40 3,18 32 387 PAS BCSL
12:39:55 3,18 3 000 INT BCSL
SHORT-SKVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!
La OXFORD ASSET MANAGEMENT LLP blø skikkelig nå for å ha ødelagt for småsparere i den siste tiden!
Sluttet godt over 3.31 som jeg garanterte
12:30:23 3,17 3 000 NON NON
12:30:04 3,17 2 000 NRD NON
12:29:16 3,15 1 MLI MSI
12:28:28 3,17 3 222 DNM MSI
12:28:28 3,17 19 250 DNM MLI
Er det noen som kan forklare meg dette? Det skjer ganske ofte har jeg lagt merke til. Kursen her ligger på 3,17 og hopper ned til 3,15 fordi noen har lagt inn ordre kjøp eller salg på 1 aksje til 3,15. Hvem handler 1 og 1 aksje?
Flere handler nå på bare 1 aksje…
For å trigge robotene og stoploss?
Jeg traff perf med tallene jeg har satt opp: Bunn 2,86 lav oppgang i dag mot 3,40 stor oppgang i morgen mot 3,85, 4,20-4,40 nåes innen 4 dager før vi faller tilbake til 3,20-3,50 området før den 15. mars. Er min forventning EDIT: Tror vi går videre opp fra dette mot sommeren etter en litt roligere periode i underkant av 4kr.
Og når Funcom står i blått er det viktig med litt musikk for å la nervene fra forrige uke få roe seg: https://www.youtube.com/watch?v=wsAF43VYvbQ
Typisk om det slår til når jeg jobber. Funcom er en aksje som må pleies og følges godt med på