Nå kommer det innganger igjen, ventet på det. Men er hode skuldre formasjon på gang, men usikker på om det er relevant på en intradag? Får se om jeg finner en inngang så jeg får et greit snitt på mellomlang sikt kanskje
Hadde de sett på TA ville de ikke solgt så lavt…
Ville gjerne kjøpe på 2,9 ish, men manglet cash. Voivittoperkele!
Jeg har cash og lurte på å kjøpe…skal vi slå oss sammen?
Enig, TA sa selg høyt 3 tall nær 4.
Fikk gjort noe små trades og senket snittet mitt litt
Mistet RT på E24 siden nå
Har hatt det siden aksje NM…
Stiller med musikk for siste 2 timene av handelsdagen. Dette blir heftig!
Satser på ett lite PAS jafs før slutt bare for å sette igang morgendagen
trenger 3,37
På vei
SIS kjem i sluttauksjonen
(Før eller seinare får eg rett)
@Duogdu hehe jeg venter penger fra et fondssalg. Skulle liksom kjøpe Fun på under 3 da, men det gikk ikke som planlagt
får se i morgen hva som skjer.
Intradags OHS på gang om den bikker 3.25 igjen nå… !
La merke til at godt over 50% hadde planer om å teste TSW igjen etter relaunch, og det av over 700 stemmer gitt per nå. Noen spilte per i dag, men flest var det som ville ta en ny titt.
Meget få hadde planer om å spille ikke mer fremover.
Samme situasjon avslutta bsu. Trodde vi var i 2017, men tar tydeligvis over 7 timer å gjøre en bankoverføring fra DnB til nordnet
Tar en stund fra DNB til Netfonds også, så jeg har en aksjekonto hos DNB i tillegg for slike situasjoner
Bra utvikling i dag, RT kurs på 3,44.
Får håpe det begynner å danne seg noen nye støttenivåer etterhvert som kursen stiger oppover igjen.
Gårsdagens presentasjon av hvordan CE skal utvikles videre var veldig lovende, og har så langt jeg har sett blitt godt tatt imot av spillere da man endelig får på plass end game innhold i pvp, samt en “tower defence” modus i form av NPC raids mot baser.
Ja, kunne gjort det og men men. Fortsatt billig med 2018 briller på mener jeg
hæ?
da er vel kredittkort nesten å foretrekke her taper du 20% fra dag 1.
Det er når mann ser sluttkurs, at men føler seg som en klovn for at det ikke ble kjøpt, jaja, vertfall noen høvdinger i pluss på det lille eg har da