Ja ik, men fk it bsu er ikke ekte penger.
Til og Hegnar har begynt å mykne til Funcom
Mye ræl på HO, spesielt av han her karen, men synes dette innlegget var interessant:
Innlegg av: phantom1 (07.03.17 17:08 ), lest 313 ganger
Ticker: FUNCOM
Endret: 07.03.17 17:11
RE^1: Funcom: Skuddpremie på baissere?
Jeg snur kappen med vinden - det er oftest intradag flere ganger - og må taes med en smule humor om du velger å tro på det.
Denne prosessen her med Funcom MSI NON PAS konto roboter o.l er ikke gutteromstreker, men krever atskillige ressurser og kontakter.
Akkurat samme setting har kommet i QEC og andre aksjer, senest idag diskuterte jeg det på QEC.
For meg virker det som du shorter aksjen for å ta bets mot bullderivater på utsiden med enorm gearing. Aksjene sirkuleres, se idag på shortdekking, MSI NON PAS o DNM solgte mer en de kjøpte.
Tror husene er klar over det også at de brukes av samme aktør med kontoer i flere, men de holder kjeft om det. Karl Oskar Strøm har bekreftet på andre forum kunder av dem selger også via andre hus men vet ikke hva de driver med. Om de ikke vet hva og hvem og sammenhengen kan være ulovlig og med ulovlige penger som settes i bets på utsiden…da burde de stanse traden til de vet. Det er jobben deres å vite, noe Hauglund sier de ikke gjør også.
Så når folk blir lurt op i styr eller presset av sin bank og selge på ting som skjer mot fundamentale ting, overtid, med overlegg…bad bad bad.
De viser jo at de ikke aner hva de prater om da
“sier de skal investere”
“har de penger til det da?”
“naa??”
“må de gå til markedet da??”
Leser ikke så mye I det. Er jo bare litt sånn finanskjekling for å lage no underholdning\show. 99 % av de som ser det innslaget er nok “høhøh fømkåm”, og det må være greit.
Nei herregud. Men klovnehatten til Hegnar er fortsatt på mao. Funcom blir skutt om dei kjører emisjon etter dei har spesifisert at det ikkje blir.
HegnarTV var jo like tåpelig som Visjon Norge
Endelig i pluss på aksjene kjøpt 3.19😊 Var nære ved å bli solgt i dag, det hadde ikke vært noe artig. Funcom er som et dårlig forhold, kjipe perioder med heftig make up sex😂 Nå blir det spennende å se hvor og langt opp vi skal.
Dialog Hegnar TV:
“nå skal de investere mer i spillet!”
“har de råd til det?”
“Nei”
“Da må de hente i markedet”
Blir utrolig lei av de karene der, har du ikke peiling, hold kjæft heller😤
Noen som har link til reportasjen i Nyhetskanalen?
Enig. Q1 vil fortelle Hegnar om de trenger cash.
What the f…
Det er de samme folkene som klager over småsparere som “ikke kan regne”
Tulleaksje og lekepenger
Ila 2017 skal eg skrive ein meget god artikkel om dette.
Vi hadde en diskusjon rundt dette tidligere og jeg har nå fått bekreftet på mail at den rapporterte omsetningen er netto etter at Steam har fått sin andel, VAT, chargebacks osv er trukket fra. Dette står bekreftet i årsrapporten som jeg også skrev.
Jeg har satt penger inn i aksjen og håper virkelig de bruker det til å investere. Hvis de stopper opp nå går det jo til h******. De må fikse, fikse så kan dette bli bra inntektsdriver fremover.
Kommentaren min kommer av at HO er ute å kjøre. De har jo penger å investere.
Enda bedre da
Hva er sjansen for bugs og lags på Xbox EA? Conan exiles