Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Store? Det slippes i EA, 3-6 mnd før PS4 versjonen slippes.

Spørsmålet er bare hvor mye bugs det er. Ser at reviewene for CE på steam ikke er så positive nå, satser på at de får ryddet opp der i løpet av 2-3 uker. De har jo bl.a. fikset rubberbanding.

1 Like

Bugs blir det. Det er fortsatt EA når det slippes.
Men med tempoet Funcom jobber for tida, så er spillet allerede da betydelig nærmere final release.
Lagg håper, og trur eg er fiksa innen den gang. Fulle servere MAO.

2 Likes

Ok, bare lurte. Trodde Xboxn var mer safe på slike ting :stuck_out_tongue: Er ikke noe gamer tho.

Blir selv å kjøpe spillet først når det kommer på PS4, er nok maaange som tenker det samme, og Xbox selvsagt. :slight_smile:

1 Like

Den har vi snakket om før :slight_smile: H2ODelirious er en youtuber med 8 mill subs som spilte på samme server som mange andre youtubere/streamere. H20 hadde mange til å hjelpe seg og ble en av de sterkeste på serveren, men etter en stund byttet mesteparten av spillerne på serveren til andre servere. Da alle utenom to australiere med ganske små gamingkanaler var igjen brukte han en uke på å logge inn og ødelegge basen deres hver gang de hadde lastet opp en ny video. Han ene australieren brukte 3 dager på å farme opp så de endelig kunne få seg en sikker base fordi de visste ikke hvordan den ble ødelagt hver gang. Da de hadde lastet opp den siste videoen om sin nye “sikre” base og lagt litt planer for hva de ville gjøre nå som det bare var dem igjen på serveren logget H2O karen på og spawnet en gud som han brukte til å ødelegge deres nye base, igjen. Det eneste han viste av dette i sine videoer var at han brukte guden på en “forlatt” base, men australierne fant logs for serveren som viste at han hadde logget på alene hver gang de lastet opp en ny video og brukt 4-8 timer på å ødelegge tingene deres før de logget på igjen. Nå har de gitt opp å spille på serveren, så da er den helt tom. H20 sier at han er uskyldig, australierne er sure på han for at de ikke får laget noen videoer på serveren når han ødelegger for de når de ikke er logget på. Så kan man velge hvem man mener har rett. Må si jeg holder med australierne her.

1 Like

Full PvP. Alt er tillatt.

Det er slike ting som suger med survivalgames. Bra at de har PVE servere da, problem solved :slight_smile:

Det er sluket inga om er BRA! : )

Problemet er når admins missbruker makten sin, da blir det ofte dårlig.

1 Like

En hypotese:
Jeg begynner å mistenke at flere og flere har oppdaget potensialet i caset funcom nå.Men de solgte fordi de trodde at de kunne komme billigere inn igjen. De trodde nok at mange nok ikke har oppdaget potensialet og bare var med på hypen. Hvis jeg har rett så kan det fort bli ville tilstander i aksjen før neste rapport.

4 Likes

Helt enig i at vi skal opp før neste rapport, men tror det blir en nedgang når dette lettelsesrallyet er over :slight_smile: tipper 4,40 som topp midlertidig og at vi bryter opp igjen over det før Q1. Så 4,40-3,50/3,20-4,70+

Måtte du få rett!
Sitter selv å fomlet med salgsknappen med 10-20% av aksjene, litt irritert hvorfor jeg ikke kjøpte 25-50k aksjer på totallet i går…
Men en må være litt tilstede på jobb også…

Det trur absolutt eg og. Mange som viste at 4,- var fair og 3 var svinepris for Funcom no. Det skal nok bli sus i serken…

Funcom har kommunisert at torsdager vil være deres patch-dager. Har noen hørt noe om en ny patch i morgen?

2 Likes

Heiv meg ut i tide.

Økokrim er jo godt kjent i bygget hvis dette skulle være så ille som det virker som.

Mindre selskaper på børs venter på seriøse analytikere som tar opp dekning, de kan ikke kjøpe bestillingsverk fra falske meglerhus i utlandet. Det blir markedsmanipulasjon.

Dette er hva Bloomberg sier om prestigo

2 Likes