Vil ikke gi noe råd, men jeg kjøpte alt for mye mer aksjer i Funcom i dag på 3,22-3,21-3,16 og 3,05 tror jeg det var, er fullasta og vel så det. Snitt 3,50 sånn cirka.
Jeg selger ikke på 3,20 for å si det slik!
Lykke til @BrokeBack
Sendte et tips til Dagbladet nå. Sier vel mye når det kun er E24 som rapporterer om dette. Noen som har litt mer peiling burde kanskje rapportere til FInanstilsynet, børsen, økokrim?
Ny overskrift igjen
…
blir mer og mer moderat…
Det hjelper lite når de publiserer en sånn sak i børsens åpningstid. Mange som tapte mye penger i dag. Vet ikke akkurat hvor stor omsetningen var etter dette ble publisert, men sank jo som en stein en stund…det er regler for børsmeldinger, men sånne nyheter skaper jo mer kursutslag enn de fleste børsmeldinger…
Samme her @Duogdu Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle være eier av så mange aksjer i Funcom. Snitt på 3,72 nå og jeg selger ikke med tap! Men synes det begynner å bli vel mye medieoppslag om Funcom som stinker nå. Noen som har peiling på hvor mye de har igjen av shorten nå?
følger nok med her og begynner å svette litt kanskje over konsekvenser. Håper den opprinnelige artikkelen er å få tak i fortsatt…
Jeg tar på meg all ære
Sendte en mail til redaktøren i e24 også, men hjelper nok ikke så mye. Kortsiktig er skaden allerede skjedd og de som ønsket kursen ned har fått det som de ville. Kjøpte eller solgte ikke noe i dag selv, men synes synd på de som tapte penger pga dette!
Sendte mail da jeg så artikkelen, Ole svarte:
Thank you for your e-mail and interest in Funcom. When we learned about the alleged accusations of irregularities presented in E24 today we were shocked and very surprised. For more information please follow this link: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=422060
Jeg forteller kort om shortingen og at det passet fint for blodsugerne med litt hjelp i dag fra media etter oppturen i går. Blir så irritert…
samme svar som eg fekk. Har nok copy-pasta den felt mange gangar i dag!
Bra Paddy! Jeg begynner også å få nok av alt det negative pressen har dratt frem i det siste. Har sendt mail til redaktøren i E24 hvor jeg stiller han 6 spørsmål å ber om et snarlig svar. -noen må si fra ellers tror de vel de kan gjøre akkurat som de vil. Tviler på at de tenker så langt som at noen aksjonærer der ute kan tape sparepengene sine på grunn av det de hoster opp.
Svar på ny mail,
We must remember that it is all interest that media ask the difficult questions and do its research. Of course, some might argue that Funcom has been portrayed slightly more negative than we would wish for, but we can only do our best to execute on the strategy and work hard to increase the value of the company by delivering good products that sell well also in the future.
Thank you for your support! We need some nice words on a day like this!
Regards,
Ole Schreiner
Solgte meg ut med gedigent tap i dag, pga artikkelen.
Inn på 4,6 ut på 3,04.
Håper dere har nerver nok til å sitte gjennom alt av stormer fremover.
Det hadde ikke jeg.
Føler med deg, hadde kanskje gjort det samme om jeg ikke var AFK på den tiden det skjedde.
Tror nok det er et valg du kommer til å angre litt på senere i år.
Første kvartal kommer uavhengig av dagens artikkel til å levere meget gode regnskapstall for dette kvartalet.
Skal man først sitte i en aksje som funcom så bør man ha fokus ut året enn på hvordan kursen svinger fra dag til dag.
Auch! Den svir. Var en ganske interessant stemning på insider-delen av forumet. Jeg tror mange økte i dag. Gjorde det selv. Hadde et snitt på 5,05 inntil for noen dager siden, har nå 4x flere aksjer og 3,57 i snitt etter å ha snittet meg ned de siste dagene.
… Snittet på 5,05 ser jeg på som et arbeidsuhell
At ikke Funcom har blitt “moved to special observation” etter volumet som var i dagene etter salgstallene ble sluppet sier vel sitt.
Men ønsker dere alle lykke til videre.
Nå skal det ses etter andre kandidater, kom gjerne med tips.
Føler med deg. Det krever baller av stål å leke med Funcom, en blir herdet…
Men utrolig kjipt å høre…
Du skal ikke se bort ifra at den dipper under det du solgte deg ut på, og således “tjente” litt ?
Kan godt hende den dipper ned, men går den under 3,00 igjen så kan det fort bli en massiv motstand.
Brent barn skyr ilden heter det, så skal ikke inn i denne igjen.
Er alt for mye korte penger inne, og du får ikke den jevne og naturlige oppgangen da.