Han har endret teksten nå
latterlig at de tror de kan skrive hva de vil og slippe unna med det, så tar de offerrollen når de blir kritisert. Hvorfor hetser du meg fordi jeg har skrevet det samme som e24… blir for dumt…
Nå er jeg kanskje useriøs, men lov å prøve. Er jo litt morsomt å gjette kursen ved slutten av 2017. Noen som vil være med?
Jeg gjetter 7,63.
12-20 Kroner… Spillet er en Nonbrainer.
Hva er kursen ved full lansering av Conan Exiles
- Konkurs
- 0.x
- 1.x
- 2.x
- 3.x
- 4.x
- 5.x
- 6.x
- 7.x
- 8.x
- 9.x
- 10-15
- 15-20
- Over 20
0 stemmegivere
Takk for den
Kommer vel på fremsiden av E24 med denne pollen.
Fremadstormende investorforum presenterer sprutfersk analyse av Funcom.
Haha, helt genial kommentar.
Haha ja det skulle ikke forundre meg. Media burde heller prøve å få fram fakta om spillbransjen generelt i Norge. Og heller hedre funcom hva de nå har fått til med conan exiels. Spillbransjen i norge 2016 omsatte for ca 300 millioner kroner contra svergie som omsetter for ca 25 milliarder kroner. MEN 2017 derre , sannhet vil vinne til slutt.
er ikke mye tvil om at journalistene tråler tekinvest, xi og shareville for funcom galskap
har funcom anlitat “någon” för att sammanställa en analys och sedan BETALT för att få analysen distribuerad!?! Hur brukar det gå till då frågar jag mig? Är ju helt standard praksis; helt sjukt att de får framställt Funcom som boven i dramat. Känns som att nån har en second agenda med att sprida nyheterna på det här sättet
Tips svensk media
Svenskene har allerede dekket saken
Haha, kanske jag skulle göra… men SvD hade en artikel igår redan (som faktiskt var mer nyanserad än den norska), så jag är lite för sen
stemmer, uten å nevne funcom omtrent
En tanke kan jo og være at selveste tekinvestor er nå blitt en mer konkurent til hegnar forumet. Og hvilken aksje kan vi takke for tekinvestor sin store vekts… FUN…
Gitt ca 330 mill aksjer, så vil Funcoms kurs ved full release stå rundt 8 kroner slutten av 2018 mellom 10-15
Da er funcom gjeldsfri, de har solgt million(er) på PS4 og nytt storspill i produksjon. Bare å glede seg, drit i laks og bio, Funcom er tingen
Fra journalisten i E24:
Hei igjen!
Vinkling på front osv. er ikke mitt bord. Mulig det var litt hardt, men jeg mener i og for seg det var dekning for det i saken.
Jeg mener også at du er litt urettferdig når det kommer til den samlede dekningen vår. Ja, det har vært noen oppslag om Funcom med negativ vinkling, men selskapet har da også en usedvanlig dårlig historikk. Vi har også omtalt flere positive elementer knyttet til Conan-spillet – både den innledende mottagelsen, de første salgstallene og oppdateringen i forbindelse med fjerdekvartalsrapporteringen.
Tenker at du (dersom du er aksjonær) kan trøste deg med at det fundamentale for Funcom fortsatt er intakt – dersom de selger mange spill, vil det speiles i kursen. Neppe negativt på sikt å «flushe» ut eventuelle aksjonærer som er inne kun på bakgrunn av Prestigo-analysen.
Anders
Innrømmer iallefall at overskrifte var litt villedende først…
Når du nå regner en mcap… Er den bare fundamental? Eller har du også noen tanker på hvilke kurser “hypen” kan dra Oss til?