Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ikke umulig det. Husk at langt fra alle shorter er god handel heller, men slike settes jo kontinuerlig i en rekke selskap da…

1 Like

Gamer.no ute med artikkel om CE.

5 Likes

E24 får det til å se ut som at det er krise i funcom…

Fy fader det er jo ikke noe ny informasjon der heller, kun det samme pisset gulpet opp på nytt

9 Likes

For 3. gang på på under et døgn. Repeterende informasjon. Og alt handler om funcom. Ikke analyseselskapet som det burde handlet om.

2 Likes

Det høres ut som Funcom desperat ringer til de også :joy:

MÅ FÅ TAK I ANALYTIKER NÅ, SETT FOLK I PERMISJON FREM TIL DETTE ER LØST. TA BORT CONAN EXILES FRA STEAM.

10 Likes

Da er det bare å starte å bombadere denne “journalisten”, dette er mitt bidrag:

Hei

Orker ikke Framstad å svare på alle epostene vedrørende svartmalinga av Funcom?
Har dere ikke fått med dere at Funcom har startet på ny, seriøs giv?

Håper dere kan ta tak i Natto Pharma med liknende overskrifter, flere påfølgende dager, feks:

«Natto Pharma formidler skandaleanalyser fra juksemakere»

Noe i den duren hadde gjort seg.

Tenker dere har dratt Funcom nok nedi søla nå.

Hilsen

9 Likes

Gi f… da :joy:
Jeg har natto i porteføljen :wink:

4 Likes

Jeg også, men de tør faen meg ikke, svina!

1 Like

Dersom noen stjeler bank kortet mitt og bruker det til sitt ferieopphold så blir vel overskriften fra e24: “Laplagam betaler ferieopphold for kriminelle”. Etterfulgt av “Laplagam er sjokkert over at de bruker pengene hans” og til slutt selvsagt: "Laplagam ringer de kriminelle, men de tar ikke telefonen. "

30 Likes

Her er det ikke nødvendigvis mer komplisert en at Funcom generer mest klikk som er årsaken til avisenes svartmaling. Etikken i det derimot…

Og vennene dine skriver inn til avisen, hallo flere andre har også blitt ranet, men dere gir laplagam all skylden.

3 Likes

Om vinkling mot vaklagam ga 30 000 klikk mens vinkling mot tyven ga 5000 klikk er det enkel matte på hvorfor de vinkler slik. Men ikke mindre irriterende! Synd jeg ikke har mer å handle for, kunne jeg personlig tjent på oppslag også hehe

1 Like

@Onns
http://www.fi.se/sv/vara-register/blankning/

1 Like

Nå ble jeg nysgjerrig: kan man se skjorter satt på @laplagam :joy:

4 Likes

@laplagam :joy:

3 Likes

Tydelig at e24 bruker Funcom som clickbate. Men de er ikke eneste som har hengt seg opp i selskapet. Virker som finans norge elsker å svartmale funcom og har en form for vendetta. Mange som har uttalt seg hadde ikke fakta på plass. Hvis man følger selskapet er det null poeng å lese søppelet de lirer av seg.

En ting som aldri slår feil oppi dette er tåkepratet og bortforklaringene til “journalister” og “eksperter” når kunnskapsløsheten blir avslørt og de har irritert på seg publikum.

6 Likes

Ro ro til fiskeskjær

[quote]
Richard Paulsen
Jeg retter opp tekster som innehar feil eller tvetydig informasjon, det gjør jeg kontinuerlig. Det er ingen dramatikk rundt slike rettelser, da presisjonsnivået er viktigere enn «at man tok feil». Sagt med andre ord, at jeg retter opp betyr at jeg lytter og søker å gjøre teksten så riktig som mulig.[/quote]

usmakelig type. Eg nektar faktisk å tru at han ikkje såg nokon av dei nye sakene, eller pressemeldinga til Funcom før han endra bloggen sin.

2 Likes

Når kommer dommen? Er det ikke 8 uker som er vanlig?