Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Han hadde ca 11mill etter 2015 regnskapet :wink:

Er bare å gratulere :slight_smile:

1 Like

Jeg la også alle mine sparepenger i Funcom på 1.22 solgte alt mellom 2.50 og 3.00. Aldri hatt så mye penger i en aksje før.

2 Likes

Så han gikk inn med ca 1/3 av pengene sine i Funcom :slight_smile:

@Larsen

Vi var flere som la det vi kunne i Funcom på daværende tidspunkt. Jeg dobla selv under emisjonen, gikk fra 100k aksjer med 4+ i snitt til 200k aksjer på 2 i snitt eller noe. Men det er forskjell på det og 3.85 mnok i en aksje som Funcom.

Nettopp. Så hva er så ekstra stort med at denne gutten på 22år har tjent så mye penger på Funcom?

Startet vel for alvor her :

Vertfall hugser eg at det var mangen imponerte mennesker den gangen, siden har det vek bare gått oppover for “guttungen” :+1:

4 Likes

Noen har millioner, andre har 1000kr. Uansett så er det like bra å satse alt i Funcom på de nivående aksjen var i og selge på 3-4 kr. Alle er like flinke. Bare fordi denne karen har mye penger fra før av gjør han ikke til noen spesiell fyr.

1 Like

Bare å gratulere, og ønske lykke til videre, han har tydeligvis gjort mye rett. Artig når folk får det til :slight_smile::+1:

1 Like

Sikker på det ? :wink:

http://www.proff.no/regnskap/cmd-as/trondheim/-/Z0IOUBI9/

1 Like

Bitter much?

2 Likes

Men han har jo tjent det meste ( alt? ) på aksjer og det synes jeg er utrolig bra. Han hadde jo aldri fått mulighet til å være med på den emisjonen hvis han hadde vært en amatør som meg.

6 Likes

Mer penger, flere muligheter :smiley:

Man vet jo ikke helt hvor mye han har satt inn senere, men er noen artikler om at han fikk Kr. 2000,- av moren sin som 12 åring for å kjøpe aksjer. Liten tvil om at gutten er dyktig. Er nok en grunn til at de skrev en artikkel om han … og ikke feks. @Larsen :stuck_out_tongue:

7 Likes

Lett å tjene penger med masse penger. Hadde jeg kjøpt funcom for 10 millioner når jeg kjøpte hadde jeg jo hatt 6,34 millioner nå. Millionær!

11 Likes

Nettopp.

Han har da tjent de pengene selv? Han startet på 2000 kr, daytradet i 5 år, 1 million realisert før han ble 19!

Du viser vell til enda bedre du da, siden du startet vell med mer en 2000kr? Du har vell større porteføljen en han og du da nesten :slight_smile:

4 Likes

Trodde du hadde gjort det rimelig bra i aksjer. :wink:

Bare flaks :wink:

1 Like

Back on topic…

4 Likes