Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Vakke så fryktelig mange dagene siden det lå en sperre på over 1 mill aksjer. Tok vel sånn typ 14 sekunder før den var borte

Uansett nå er posten på 700k borte :stuck_out_tongue:
Noen som leser her inne? hehe

2 Likes

Den forsvant så fort jeg kilte robotene ,)

5 Likes

Jaggu, hva skjer her da?

1 Like


Virker seriøst ass :stuck_out_tongue:

Prestigo 2?

fikk samme meldingen nå -

"Hei Funcom-vi tok gevinst. Nytt selskap Biaton går online snart … Mvh Harald Greiff "

Føler dette er starten på en ny runde med e24 artikler.

Spam på dette viset underbygger ikke akkurat seriøsitet…

Umulig å svare på.

En av dere som fikk henvendelse bør kontakte dem for å finne ut hvorfor meldingen kom og hva som ligger bak…

De to som angivelig sender sms har et firma sammen:
http://www.proff.no/roller/otl-holding-as/oslo/-/IF6V9RM0000/

Ellers søkte jeg opp hvem som er eier av biaton.no (siden er ikke oppe og går), og det er firmaet Sperre Holding AS v/André Sperre. Sannsynligvis en slektning av Hans-Peter Sperre, så det kan være en stygg sak vi ser her.

Får håpe han blir innsider her da

Tips til @pdx

Hvem sin sperre var det? Det var Hans Sperre :joy:

22 Likes

[quote=“Evilfreud, post:138, topic:2240, full:true”]
Det kommer en 2måneders ørkenvandring. tror ikke du skal være redd for å ikke få kjøpe.
[/quote] 16 days ago

Har ikke vært helt feil enda det nei… blir spennende/gørrkjedelig å se om det blir hele 2 mndr, men det kommer helt annen på hva Funcom gjør. Selv håper jeg på en minirabatt og en større game update i starten av april og at markedet fanger opp at spillet ikke kun selger ved release.

5078980 aksjer short

Det er når en spillaksje er gørrkjedelig det kommer gode kjøpsmuligheter. Gjelder bare ikke å sitte helt fulllastet før det skjer. :smiley:

6 Likes

Ser at omsetning er vesentlig lavere i mange aksjer på Oslo Børs nå den siste tiden i forhold til tidligere. Langt fra bare Funcom…

Jepp :slight_smile: er helt ny så var akkurat det jeg var. Men læring er gull verdt det og.