Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Takker :slight_smile:

Du mener 31.12?

Ja, det gjør jeg!:joy:

2 Likes

Mange som sa det før TSW og Lego, som etterpå klaget sin nød i VG.
Du blir litt “heit” innimellom når pilene peker opp :wink:

4 Likes

Er ikke alt annerledes denne gangen da ? :wink:

3 Likes

Eg har ikke sikret noe oppover, brudekjole gjort det, idag har eg faktisk økt med noen få k

2 Likes

8 Likes

Gjør den nå det ?

3 Likes

Kom tilbake med den der når spillet er sluppet.

1 Like

TSW launch date er på den peaken der altså : ) Dvs. alt før peaken er 6mnd med forventninger. CE har litt dårlig tid til å klatre om den skal prøve å måle seg altså.

1 Like

Gratulerer med giftemål. Dog litt smålig av svigers at du må ta gevinst for å spandere på din fru en brudekjole :muscle::laughing:

11 Likes

Sammenlign med dead by daylight. Null hype to uker før lansering.

Ja, den er også Early Access så sikkert fin å sammenligne med:

Ser at den begynner å stige 22. mai. før launch 14. juni så ca. 3 uker før. Interessant å følge med her etterhvert da.

https://www.google.no/trends/explore?q="Dead%20by%20daylight","Conan%20exiles",%2Fm%2F08ysgh

2 Likes

Den starter stigningen 31/5, og da er den faktisk på samme nivå som Conan Exiles nå.

Hypen er altså større for Conan Exiles nå enn den var for Dead by Daylight på samme tidspunkt før release.

Kan også være verdt å nevne at DbD åpnet opp for betaspillere i denne perioden, og da var det nok at man hadde forhåndsbestilt (deluxe-versjonen) eller registrert seg ved PAX, for å få spille det. Det er klart at dette påvirker, og må nesten regnes som en “mini”-release.
http://bloody-disgusting.com/news/3392882/dead-daylight-4-5/

3 Likes

Har du lenke til de som klaget til VG? :smiley:

Hehe, pokkers ordbokgreia altså, la gå, tar snart av meg brudekjolen for dagen :heart_eyes:

5 Likes

Vi har ikke 25m omsatt i funcom for også stenge i rødt :grin:

3 Likes

Du mener vi ender i pluss?

1 Like

Ja hva mener du? :grin:

1 Like