Jeg vil helst ha eierandelen til Jebsen ytterligere ned. Tror den fremdeles skremmer større fisker som ellers kunne ha vært litt interessert.
Egentlig ikke, han kan jo selge aksjer + rettighetene til bonds til en evnt kjøper?
bondsene er jo ikke en usikkerhet på noen måte uansett. Konverteringsprisen er gitt og antall aksjer er kjent.
Syntes salget var ekstremt bra, man må jo forvente å selge med litt rabatt og som oftest er det ca 10% slik jeg har skjønt.
Fornøyd så vil kjøpe mer =)
jeg og
ny melding!! Irathi har kjøpt 20 K aksjer til !
Jeg skjønner ikke alle de som kastet ut aksjene sine til 2,84 nå, greit nok at posten på 20 mill aksjer ble solgt til det, men at så mange flere selger til den prisen er ganske rart. Eller? De angrer vel ganske mye allerede tenker jeg…
Faen fikk ikke på tilbud…
hehe ny melding IRathi har solgt 20 K aksjer!
Flaggmld: Kronn dobler og er i 100k
Hvitt flagg: Allerede fullastet og må se på alle de billige aksjene jeg ikke får
Notis: Planteplankton har kjøpt ql 200 heckler juice. wtb Grid armor MKIV 400 mill!
Kjøpte 70k på 2,85, godt å være inne i Funcom igjen
Fy faen. Nå er jeg kvalm. Hadde en gammel regelhandel fra januar, om å selge alt om vi bikka under 2.85… Den hadde jeg glemt da for å si det sånn. Hva burde jeg gjøre? Bite i det sure eple og kjøpe det tilbake nå? Eller skal vi litt ned igjen? ERRE MULIG :S
Åh, surt… Ang om vi skal få ein dupp nedover, så er ikkje eg rette personen å svare.
På den andre sida så er det ikkje meir enn 10 øre opp no… Eg veit kva eg hadde gjordt, men eg er ingen børsFantom!
Ja, jeg tror jeg går for det samme. Får se det som en dyr lærepenge.
Kjøpe Funcom under 3 spenn, det er billig. Er ikke mange ukene siden bortimot alle på tekinvestor var enige om at kjøp av Funcom nede på 3 tallet var et godt kjøp. Da er ikke kjøp under 3 spenn noe dårligere.
Det er et bedre kjøp nå enn det var før jebsen løste inn halvparten.
Det vil etter konvertering av 34mill nye aksjer bli ~288mill aksjer. For at MCAP da skal være 800 mill vil kursen droppe til 2.78. Litt usikkert om 800mill har blitt en midlertidig reprising inntil CE beviser at de kan selge mer ved salg, men det virker litt slik.
Enig. Markedsaktørene har forlengst inndiskontert alle aksjer/konvertibelt lån inn i aksjekursen. Og så er da aksjen også langt mer åpen og attraktiv for investorer når Jebsen reduserer.
Kvifor er det, igrunn?
Fordi han potensielt kan selge så mykje, og gruse kursen?