Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Vil det komme en børsmelding dersom TRS blir avsluttet?

Bortsett fra et par sleivspark var det OK, hovedpoenget er greit nok det, men kunne holdt seg for god til å gjøre narr av aksjonærene og spå kursutviklingen dersom han ikke har gjort en skikkelig analyse.

4 Likes

Yup, derfor vi har Tekinvestor for å snakke med folk som setter seg inn i det de prater om :slight_smile:

1 Like

Mulig at eg er litt for glad i selskapet etter kvart. Men eg ser då føre meg at det blir ein fulstendig skivebom?
Ja, Jebsen må kvitte seg med ein del utover året, men jøsse mi tid, her skal då skje mykje positivt i selskapet også!

Ein kan då hvertfall ikkje seie at det var ein særlig balansert tekst han skreiv.

1 Like

Jeg tror også kursen står høyere utover året.

3 Likes

Fikk 20 k på tilbud

Velkommen tilbake i klubben @larsen :smile: Tror du har truffet veldig bra på kursen her!

6 Likes

på 2,82 :slight_smile:

You Lucky Bastard! Ved åpningen @Frodoen ? nei, ser nå at du må ha spist de til lunsj :yum:

Snittet er til å grine av . 3,33

Mitt snitt er 3,29, men har ingen planer om å selge på disse nivåer.

Generelt så “tryner” mange aksjer i dag.

Ingenting fundamentalt er endret i Funcom kun “nullsum” endring i balansen rundt antall aksjer/gjeld i forhold
til en verdivurdering av selskapet.

Ypperlig kjøpsanledning nå.

1 Like

Fallende kniv, venter til neste uke jeg :slight_smile:

4.65 her. Skulle visstnok være en god inngang…

7 Likes

RT 2,79… 8 tegn

I forhold til caset ville jeg ikke vært redd med 9mnd perspektiv, men på kort sikt er det nok ikke hyggelig å se på kursen.

På litt sikt vil det sannsynligvis være det også.

Få grunner til å selge i dag i det minste…

Jeg begynte på 4.80… klart å komme meg ned til rett over 4rn. Har 400k i papirtap :expressionless:

ser ut til at enkelte traders selger jebsen aksjer ja. KCGG har ikkje handla i aksjen i 2016/2017 før i dag

Hvor plukket du opp den mulige Hegnar saken om RT?