har mine kilder
Det ekstra kjipe er jo at denne gangen har funcom faktisk lykkes med et spill,CE, salgstallene viser det. Likevel kommer den brutale nedgangen. Dette er et problem alle spill-aksjer sliter med: Mange vil være med på hypen og ikke ellers.
Går opp igjen før Q1 og på nytt ned etterpå så opp igjen ved Q2 og Xbox
Alright, for jeg vet hvem som tipset;)
Opp igjen med ny biome også. Analyser kan også overraske, men ellers er jeg litt enig dessverre. Men da prises ikke aksjen fundamentalt, men på the greater fool-theory og det er litt deprimerende å tenke på for de av oss som er langsiktige i spill-aksjer.
Ser ut til at stemningen er sånn som jeg liker den når jeg skal kjøpe, så tar en pott i dag allikevel. Målet er hovedsakelig en kortsiktig trade over helgen med forventede gode tall lørdag.
nå trenger vi en morsom hitler video snart
Er som om en sigøyner har jinxet dette papiret.
20 mill aksjer solgt på flekken til rabatt,
Og markedet handler aksjen lavere. What the f***.
Kvier meg for å spørre, men er støtten ned nå brutt?
Sa jeg skulle kjøpe 150k om vi så 2 tallet i dag. Avventer å ser til uka om vi skal lengre ned. Ikke morsomt for de som kjøpte seg inn langt over 5 kr.
Har flyttet over enda mer fra Gig
haha! Trodde vi så bunnen på 2,85, så på 2,70. Tror vi ser bunnen nå. … : |
Er fullasta så får ikke kjøpt noe mer. Nå begynner jeg å bli i tvil om vi ser 4 tallet til sommeren
Trenger bare en lav 3 nå jeg så er ting bra igjen. : )
Det håper jeg også. Har ikke sett på det tekniske. Men kommer vel noe fra ekspertene våres senere i dag☺
Skjønner ikke dette, men får bare sitte i ro. 20k i minus tåler jeg på 50k aksjer.
Blir sviende dette. Over 600k i papir tap
Kjøpte 50 k for 2.85 og solgte de på 2.97. Kjøpte tilbake igjen på 2.85.
Er jo helt lættis at noen selger under prisen Jebesen aksjene ble “revet bort” til !?
Åpenbar trading mulighet
Å begynne å selge nå hadde vært utrolig kjipt hvis det skulle vise seg at dette var bunnen men hvis den skal ned på støtten på 2,4 så…