Nope, Gunnar kan ikkje skrive morsomt.
Finnes ingen lovlig måte å finne infoen du vil finne uten å ha admin tilgang på HO forumet.
Det finnes dog programvare som kan sammenligne tekst og gi en % om det er samme skrivbent bak.
Hvilken programvare er det?
Liker dagens utvikling av antall spillere. Noen som fikk med seg om det kom noen “news” i streamen i går?
Survey før påske - Kva ønskjer de at funcom skal prioritere av nytt content / fix.
Litt meir Content før påske - dungeon, boss, lore, loot.
Funcom loller av norsk media. (Det var morsomt!)
Ny stream neste veke.
Alt i alt, intrykket er at dei er fornøgde og gira på vegen vidare. Mange kule planar for utviding av spelet, gutta står på! Bedre stemning der enn hos enkelte aksjonærar fosds:)
Edit: og vi ligger bak forrige laurdag?
Jeg vet det ikke er helt stuerent… så derfor man må være litt datakyndig og litt “frekk”
Ingen som kjenner en utro admin der, da?
Uansett: tilbudet mitt står ved lag. Jeg hadde den type folk i min omgangskrets tidligere, som kunne fikset det på et blunk. De har nå gått videre til større og bedre ting…
Jeg sletter gjerne denne og forrige post hvis dette er et gråsoneinnlegg
Under Funcoms investor sider oppdaterer de salget sitt at de har passert 600.000 eksemplarer
1 april ? …
Inn i det svarte, dette var overaskende bra
Håper det ikke er en dårlig 1. april spøk…
Edit: stemmer dette selges det mye mere kopier enn jeg trodde på forholdsvis lave Steam plasseringer
Tviler sterkt, den var jo publisert i går!
Det er jo høyere en baggermoddelen!
Photoshop?
Innse d, CE selger langt bedre enn vi tror
Stemmer dette burde vel kursen gå oppover og ikke nedover?
Pleier steamspy å rette salgstall basert på offisielle tall? (liker tanken på en 80k solgte på søndag elns spike.)
hmm, er inne på Funcom siden og finner ikke denne. Dårlig spøk
Fake eller ikke, send den til admin på steamspy… Går det vest, skyld på 1 april!