Benyttet muligheten til å snitte ned til 4,00 i dag… Håper at vi snur snart og at vi ser grønne tall noen dager på rad iallefall.
Tar til takke med ikke så jævelige dager og jeg.
Hva tror dere om FUN denne uka? sitter å teller på knappene om jeg skal tørre å trade den? begynner å ha altfor mye iden og litt for høyt snitt til at det er konfortabelt.
Det kommer nok ikke til å skje noen markert oppgang denne uka, men jeg håper at den går litt opp iallefall. Kommer litt an på hva som skjer med evt patch denne uka også. Kan vel hende de slipper noe mmer infor om nylanseringen også.
Men på kort sikt er det jo umulig å spå om Funcom, er det noen som nyser på styrerommet til Funcom så kan jo kursen fyke opp 40%, er det noen som går fra jobb derfra og ser litt misfornøyd ut så kan kursen synke 40%…
Så, om nokon kjøpte ein fin slump av Jebsen-posten, så skal det meldast i løpet av dagen i morra?
Jeg trodde vi skulle se flaggemeldingen allerede i går
Svar ærlig, ingen kan se hvem som har svart.
Hvor lavt tror du at kursen i funcom skal før vi får Q1 tallene i mai?
- 1 kr
- 1,5 kr
- 1,8 kr
- 2,0 kr
- 2,1 kr
- 2,2 kr
- 2,3 kr
- 2,4 kr
- 2,5 kr
0 stemmegivere
Märkligt det här… alla “vet” att det kommer bra siffror i maj men ingen vill ta steget att gå in. Alla vill in så sent som möjligt.
Det ser ut som at et overveldende flertall mener kursen skal holde seg i på 2.4 eller over.
Så KJØP DA VEL!
Trenger en gnist, hva som helst av positive nyheter
Da er det vel lurt å kjøpe rundt 2.4?
Kanskje de fleste allerede er inne med det de skal?
Folk mener vel at tallene ikke vil være gode nok…
Forhåpentligvis er folk bare uvitende til Funcoms suksess, men har mine tvil.
Hi!
Right now we’re working on another content Update for this week + some fixes to known issues, or at least some temporary measures while we work on the underlying problem (i.e. disabling spear charge again). We’ll let you know if anything changes.
Snitter nedover for harde livet. Nå er det mye annet som ryker her Mulig vi skal ned på 2.40 tallet en liten tur man kan ikke tro at vi skal mye lavere enn det. Kjøpte på intervallet 1.5-1.7 når vi omtrent ikke hadde noe mer info enn at early access datoen var spikret.
Nå har vi en kjempesuksess med over 500k solgte og FUN tjener penger. I tillegg er jeg veldig optimistisk til SWL. Tror det kan overraske fordi det er et fantastisk og unikt konsept som med de fiksene de gjør kan bli veldig bra. Om det ikke gjør det så tror jeg ikke det vil ha noe særlig negativ effekt på dagens kurs uansett.
Mulig jeg trader litt underveis men planen er å sitte minst til Q1 2018.
Mitt svar er påvirket av litt for høyt snitt(3,5-3,6) ift dagens kurser… derfor svarte jeg 2,5…
Trodde 3,06 var tett på bunn…
Det är helt sjukt att den nu är nere vid nivåer innan CE gick ut på EA. Då hade ingen ens kunnat drömma om såna här siffror vid release och reaktionen nu någon månad senare är alltså att kursen ska ner 50% sedan toppen.
Bara sjukt, hoppas det vänder snart.
ja, er helt utrulig hvor langt denne har falt. Lurer på hvor det snur? eller om den faller til nærmere Qtallene?
De fleste tror vel den snur rundt 2.40-2.50
Uansett så er verdien på selskapet mer enn HALVERT siden toppen.
Ergo nedsiden er også halvert dersom du kjøper i dag