…så er det Mario sin?
Hehe, mulig de må tilpasse/fjerne den featuren, men Skyrim og Payday må nok også gjøre litt endringer. På en annen side virker det som at Nintendo nå skal åpne opp litt mer for “voksne” spill.
it seems that Nintendo is reaching out to adult gamers more than ever before.
http://whatstrending.com/gaming/23155-nintendo-switch-is-for-adults-and-everyone-else
Det blir spennende å se om de lykkes for selv om svært gode spill for voksne kom f.eks. til Nintendo DS, slik som f.eks. denne,
så solgte de ikke godt nok sannsynligvis fordi det var ikke nok voksne som eide en DS (eller ville spille et slikt spill på en DS).
Jepp, for DS var nok dette ekstra utfordrende. De skriver også at reduced price var very positive så det sier nok også litt om at man må velge riktig pris per spill. Da kan rimelige spill være tingen. Switch selger jo veldig bra og jeg tror den kan dominere om de får gode adult spill.
Bare nevner det altså for når man først har laget CE til Xbox er veien veldig mye kortere til Nintendo Switch…
Så lenge den støtter unreal, skal man aldri si aldri. :=)
Thank you for your mail and interest in Funcom. No, there are no plans to release Conan Exiles on Nintendo Switch as the platform is weaker than Xbox and PS4 thus not suitable for Conan Exiles. If this platform is interesting for us in the future is dependent many factors, install base, player audience and popular game genre on that platform being amongst the more important ones.
Regards,
Ole Schreiner
EVP Business Operations
Funcom
Det var svaret et fekk rett etter GCD. I eit av intervjua med Funcom såg det veldig ut som at switch var sannsynleg…
Det de sier er jo bare at de ikke har noen konkret plan nå, men hvis mange nok kjøper Switch og andre Survival spill også kommer til Switch så kan det være interessant.
Kanskje de lager minispill, Conan the Barbarian and the Tales of the endovement slider!
Tror jeg velger å lytte til Ole Schreiner og selskapet.
Ja, gitt at CE og ARK forblir for tunge på Switch, men dette kan jo endre seg og man kan relaunche et spill med mindre features osv. så alt er mulig. Det kan selvsagt være at det er mer hensiktsmessig å gjøre det som eget spill på Conan IP også.
Ugg. Mye moro i Funcom. Går det lenger ned nå vil papirtapet mitt ta fyr
snart er dasspapiret mitt verdt mer!!!
The dark side is strong with this one.
Bare vent til spillet kommer på salg så … ehh
Fatter ikke hvorfor folk griner sånn av 20% salg. Det var helt innenfor det de realistiske forventet :=)