Sommersalget!! Njaaaa…
Help me Xbox One, you are my only hope
Sommersalget!! Njaaaa…
Help me Xbox One, you are my only hope
Akkurat det at forventningene nå er lave kan gi rally i sommersalget! hvis alle tror det blir veldig bra blir det ikke noe særlig med et bra salg, men nå kan det bli skikkelig morro
Ikke glem feriepenger og skattepenger. Mange småsparere som bruker disse to for å ta posisjoner de har ønsket seg
Sluttkurs i dag blir (øre)
0 stemmegivere
Enig der. Samtidig var flesteparten av spillene som lå over Funcom rabbatert med 50%+, eller storselgere som Playerunknown’s. Jeg ble faktisk overrasket over at CE klarte å holde på plasseringen alle dagene.
Omtrent slik jeg føler det når jeg ser på SB kursen.
Ikke jeg heller. Ble vel solgt ca 20k de fire dagene salget varte, så kanskje ikke så rart? De hadde ikke noe som fikk eksisterende spillere tilbake samtidig.
Payday hadde samtidig salg på 75% og dette gav dem ca. 100k nye spillere over lenger tid. Hadde CE kjørt noe lignende når de får Content updates vil jeg tro de selger noe av det samme. Når man selger spill på Steam for under 10$ kommer mange flere kjøpere.
Bare vent å se på TSWL som bare er ingame purchase. Det vil få veldig mange installasjoner.
Husk at PD2 selger bøttevis med DLCer også, det har ikke funcom enda til CE.
Jepps, DLCer er viktig og kjempebra for SB så her kan Funcom lære masse når EA er over. Det aller viktigste for SB er derimot nye spillere. Som de da kan selge mer DLCer og nye spill til.
DbD har bare 10k players, CE har 5k nå. Selv om begge spill er langt fra peak for øyeblikket er de begge faktisk i gruppen for top 100 på Steam så mulighetene for god effekt av DLC og salg er store.
i EA perioden kommer det ingen betal DLCer, Etter EA perioden kommer det nok betal DLCer
Vi er noen mnd ut i EA, som har hatt noen utfordringer som begynner å komme på stell. CE har fremdeles potensiale
Du vet at DbD bare har 2x av CE og Payday2 har 3x…?
Alle disse spillene gjør det selvsagt veldig bra da de er blant top 100 mest spilte i verden.
Egentlig så er jo utviklingen til CE nesten identisk med Payday2 sin så langt, men til nå er CE sin all time low høyere enn Payday sin…
De var høyere, og endte lavere. Dette er jo rimelig betryggende
Bruker steamcharts jeg. De er alltid oppdatert.
Vær så god:
http://steamcharts.com/app/381210
http://steamcharts.com/app/440900