Tipper Funcom får et resultat på 20-40 øre pr aksje i 2017, så ja, det er billig.
Oxford Asset Management involvert i luguber aktivitet. Minner litt om mediahåndteringen av Funcom her til lands. “Anonym” rapport som fører til en artikkel som skader selskapet. Høres kjent ut? Mon tro om E24 mottok en slik anonym rapport de også?
Da er de over å betale kinesere for å hacke serverne heller !
Jobber med VPN black list. Nice!
Jeg visste ikke det med Twitch streamerne som får followersa til å joine. Det VPN block greiene må inn asap
Er kjent med hva VPN er for noe. Men usikker hva som menes her, de kan vel ikke blokkere brukere som sitter med VPN? Eller?
Jo, er slik jeg forstår det. Hvis Black listen mener du logger inn iva VPN som for 99.9% av brukerne er Region bypass, så får du ikke logga på. Slik at kinesere gir fra seg info som at de sitter i Norge, så blir de blocka.
Ah okay, da forstår jeg formålet.
JA bra om de kan få til det.
Tror de kommer til å se på ping, altså hvor lang tid det tar før en forespørsel får svar. De med VPN, og gjerne fra Asia, ligger med en ping på >300ms, mens den vanligvis er <100ms.
Sa vel egentlig rett ut at Kineserene ødlegger spillet å at de skal stoppe dem…
Ja, han kalte det Kulturel Imperialisme!
Klanen går såpass organisert til verks ved å etablere seg på server etter server og utnytte alt av exploits for å ødelegge serverne at man kan mistenke at de er leid inn…
Bra de får opp ping limit!
Hva tror dere om rapporten som kommer i dag/kveld.?
Hadde vært veldig fint med videre guiding, og faktisk antall solgte spill.
Ellers blir det mye rødt, håper på noe som vil snu det negative momentet…
Håper på:
Guiding av 2017. At dei skryter over kor suksessfull den strategiske omveltinga i Funcom har vert, at dei har klart å snu skuta, at dei ligger an til å gjere det godt i 2017…
Ellers veit vi jo kva talla frå 2016 kjem til å bli, sånn ca…
Disse rapportene pleier ikke være så mye fremoverskuende, vil anbefale å ta ned forventningene og heller satse på mer kursdrivende informasjon i q1 rapport
Har det vært snakk om å få inn noe micro transactions inn i CE før lansering? Noe som genererer mer inntekter annet enn bare lansering til andre plattformer?
Det bør ikke fun gjøre. game community kommer til å spise dem opp og ig masse negativ pr.