Hva er snittet ditt (i øre)?
- 60
- 80
- 100
- 120
- 140
- 160
- 180
- 200
- 220
- 240
- 260
- 280
- 300
- 320
- 340
- 360
- 380
- 400
- 420
- 440
- 460
- 480
- 500
- 520
- 540
- 560
- 580
- 600
- 620
- 640
0 stemmegivere
Hva er snittet ditt (i øre)?
0 stemmegivere
La inn snittet mitt inkludert realisert tap
du kan kanskje pynte på snittet med å legge til tidligere realisert gevinst?
Kan du lage en som heter sånn typ: hva står kursen i 16 mai, eller kanskje litt før/etter, etter hva du mener er best?
Husk denne
“– Noen endringer og presiseringer har funnet sted, spesielt i forhold til håndtering av innsideinformasjon, og rutiner i forhold til å tilgjengeliggjøre lover og regler for ansatte. Rent praktisk medfører disse endringene at vi hyppigere bruker det vi kaller for lukkede perioder. Dette for å unngå at man kommer i en situasjon der det er usikkerhet rundt om det er innsideinformasjon eller sensitiv informasjon, sier han.”
http://www.cw.no/artikkel/spill/funcom-aksepterer-millionbot5
Hva står kursen i 16. mai (øre)
0 stemmegivere
Nei
Papirgevinst på 400k som aldri ble realisert teller dessverre ikke
Drister meg til å spørre om en til: Så skal jeg gi meg. Hvor mange kopier av CE blir solgt under steam summer sale. Tusen takk.
Du kan jo prøve en selv? Klikk på det tannhjulet og så “lag avstemning” og så velger du nummervurdering.
Ja, jeg er klar over det, men mye tyder på at markedet generelt ikke synes det gir fullt fripass for feil. Jeg må jo også si at når jeg leser om bugs som ikke er noe problem fordi de er enkle å fikse så lurer jeg på hvorfor det ikke allerede var gjort før launch? Sånn som det ligger an nå, med lave spillertall og dårlige reviews, så lurer jeg på om dette gjør noe med forespeilet tidsplan og evt legger demper på Xbox-launch.
Det er sikkert riktig, og sånn sett en forklaring, men endrer ikke det negative utfallet etter min mening. I verste fall er det et utslag av at dårlig dømmekraft og manglende struktur i arbeidsprossesser (fremdeles) er et problem i selskapet.
Når dette er sagt så vet jeg jo om argumenter for positiv kursutvikling på sikt. Takk til blant andre deg for gode og innsiktsfulle bidrag. Derfor er jeg fremdeles inne, men poenget mitt nå var å være litt kritisk og balansere litt
Patchinga til Funcom er kjempebra i forhold til mange av konkurentene. Ark var enda værre i starten. Helt unplayable med rubberbanding. Rust hadde null content og ble etterhvert totalt restartet.
Sammenlignet med industrilederne så var CE i sin EA milevis forran.
Snakker som en gamer her som gleder meg kjempemye til et par patcher med CE. CE til juleferien tror jeg blir kjempestas.
Er vanskelig å forutse noen av de exploits type buggene tror jeg, men de må være på ballen og finne løsninger så fort det går.
Her er et eksempel på at Funcom er på ballen.
Reddit forum der en bruker har en video som viser den “dårlige combaten” i CE.
Fire svar fra Funcom.
Fordi de har fikset enda mer åpenbare feil før launch? Eller lagt til features? Eller de ikke var klar over dem før nå? Det eneste jeg ikke likte var den ene regressionen de hadde, og det likte ikke Funcom heller.
Angående twitch-streamingen, så ja, det er kleint. De burde brukt fått inn en streamer til å gjøre det
Nøkternt tror jeg 100-250k
Godt gjort det kjøpet på 519 313
Pessimistisk starter på rundt 50k, ref: påskesalget. Jeg tror det blir bedre. Klarer Funcom å levere en skikkelig game update ikke så lang tid før kan det bli vesentlig bedre.
Ser mer og mer ut som bunn nå ja.
etter regn kommer sol?
og når det er sol, da kommer joggeskoa frem!