Så du var villig til å basere kjøp på hype ved 3 kr ish, men ikke på 2.5kr basert tall på inntekt som kommer i Q1?
jeg tipper bare dårlig formulert.
Funcom leverer snart tidenes (?) beste kvartalsrapport. Salget er gått kraftig ned som ventet, Jebsen har konvertert som ventet. Likevel er kursen rast fra topp. Forståelig med korrigering men å være så mye under hva 20 mill aksjer ble kjøpt for er overaskende. Salget vil om det følger sammenlignbare spill ta seg kraftig opp når mer patcher og innhold er på plass kombinert med salg/free weekend. Det er riktignok ett lavere antall online en ventet men må er det alternativ å spille i påvente av innhold og redusert risiko for wipes. Det samme kan dog sies om salg. Og xbox selvfølgelig.
Edit: lastet på mer på 2,56 og har snitt på 2,75. Det eneste jeg angrer på er at jeg kunne fått billigere (mer aksjer). Jeg er ny på aksjer men har spillt pc i 20 år.
Så ikke den komme
Kan du utdype?
AO level 200 lå på featured. Synes det var litt gøy…
Jeg kjøpte og solgte når hypen var stor i januar/februar, skulle jeg kjøpt nå ville jeg lagt aksjene nederst i skuffa fram til full release, ps4 osv. Skal ikke forundre meg om aksjen er 3 ganger dagens kurs da.
Får se hvor mye gevinst jeg tar ut i Nano, mulig det blir noen Funlodd i sommer
Burde Funcom tøye strikken ved å lage sex emotes til neste update og salg?
Stemningen her rundt Funcom aksjen har tatt en helomvending i motsetning til for noen måneder siden skjønner jeg
Er ikke stort annet enn å vente litt. Akkurat som før CE launch
Hvordan er stemningen i WR-E tråden?
Stemningen er da den samme som før launch? Enkelte er bare i overkant nervøse. Caset har da ikke endret seg!
Derfor jeg har kjøpt meg inn igjen. Når folk blir nervøse, kjøper jeg
Det tror jeg ikke du vil angre på!
Og om kursen skulle falle litt til så er det uansett ikke lenge til Q1 fremleggelsen og da får vi ganske sikkert en fin stigning i kursen. Blir spennende å se tallene de kommer med denne gangen.
Når Larsen kommer inn så kommer veksten også… Like sikkert som at linerla kommer til våren det
Hvilken gjør det best fram til 01. juni av Funcom, Starbreeze og Stillfront? Kjør på med synsing