er det noen som vet hvor mye ao pakkene har solgt hittil ser dem ligger på 1050+ på global top sellers siden lørdag og top 25 på min lokale server, dette blir jo ikke så mye men alle monner drar eller?
Tror ikke de blir rike, men det dekker nok lønnen til han ene som enda jobber med AO
Alle kroner oppå Q1 talla er jo bonus, så fint om det går an å skvise ut nokre kroner
Straks i pluss
1,40 igjen her
Ta det med ro det kommer.
1,30 her… Fylte opp på 3kr med alt jeg hadde av fri kapital…
Samme her, siste nedsnitting på 3,13. Jebsen og markedets reaksjon tok meg på senga gitt
Edit: Hei Gunnar42
Ser ut til at første kjøp på 20. april ihvertfall traff bra Får se 16.mai om jeg bør starte spåmann-business
Du meinar at Q1 hypen vil overstige det faktiske resultatet av rapporten ( børsen opnar 18. Mai) ?
http://store.steampowered.com/search/?filter=topsellers
Anarchy Online: Access Level 200 Heckler Juices på 24 plass I flott selskap…
På local lista ja…
Ja vet det, men helt utrolig at noen bruker 670kr på et spill fra 2000.
Kan jo ha potensiale når det kjøres rabatt. Det ser imidlertid ut til at Funcom ikke gidder å bry seg med spillet akkurat nå, siden det enda er bugget på Steam (teller ikke spilletid utenfor klienten, og dermed får man blant annet ikke postet review uten å jukse det til.) Kunne jo ha gjort en ørliten effort, og kanskje kjørt på med achievements osv.
De gidder heller ikke svare folk som har spørsmål om spillet.
Det morsomme er at level 200 er et bittelite stykke på veien til “max level” i AO. 210 er halvveis til 220 og oppå der har du alien levels osv osv osv. Et godt gammel spill hvor det å klare å nå max level faktisk er en achievement.
Tror de jobber hardere enn du tror
Funcom does not provide guidance on quantitative targets for the Company’s future turnover,
earnings, return on equity or cash flow. Following the close of each quarter, the Company publishes
the Company’s view on general market conditions in the industry in which it operates.
Dette er jo litt kjedelig for oss, at de holder denne linja. Men men vi vet vel at det skal gå bra til slutt
Etter å ha sett litt på rapportene til Funcom og lagt sammen en del tall fra forventet salg på rundt 1.5M totalt i 2017 og deres andre inntektstrømmer samt utgiftene de ser ut til å ha i året som kommer tror jeg vi lander rundt 12M-14M USD i pluss i 2017. Vet dette blir å se litt langt fram og baserer seg på en haug med antakelser og gjetting, men har noen andre også sett/tenkt så langt fram? Ser ut til at hovedandelen av inntekter blir i Q1 og andre store del i Q3+Q4.
Liker rett å slett faen så lite å bli kopiert av av Gunnar42 på Ho.
Er fullstendig klar over att det ikke er ulovlig, men blir allikevel forbannet!
Kommer til å skrive mere på innsidedelen av Tek fremover. Spesielt når jeg utleverer meg selv. Var nok en vekker for meg dette, kommer nok til å være mere restriktiv med meg selv og hva jeg gir av opplysninger om det jeg gjør og ikke gjør anngående aksjekjøp.
Er også mulig att dette er en reaksjon på en fyr som jeg annser som særdeles lite intelligent,
ikke tilfører en døyt av informasjon som er relevant for meg og som bare har en oppgave her i livet. Nemmelig å spre drittpreik angående Funcom , uansett hva de foretar seg .
Dette holder han på med rundt 18 timer i døgnet syv dager i uken.
Bare en ting til slutt Gunnar… du reker jo rundt her inne på desperat jakt etter noe vi har skrevet, som du kan vri rundt til noe som passer for din drittagenda. Ikke OM men NÅR funcom kursen raser oppover utover våren og inn i 2018. JETT om du skal få høre det.
Dette var dagens eder og galle fra meg, ellers ha en feiende flott dag kjære forumdeltagere:birthday