Gjorde ett lite forsøk på å finne posten hans/hennes hvor han/hun kopierte men i havet av dritt orka jeg ikke mer
Det var flere av oss som var direkte kopiert i ett og samme innlegg, ikke så veldig farlig det som var gjengitt sikkert bare jeg som sliter litt med fyren…
Synes egentlig at han er komisk. : ) gjennomført troll.
Ja noe sånt som base case, jeg “regnet” fram til 16.85 musd, men det kommer an på hvor mange av spillene som selges til hvilken rabatt, TSW legends kan også påvirke med en eller to millioner dollar hit eller dit.
Ikke sånn ment, jeg tror også de jobber hardt både dag og natt for å få det til nå. Skjønner også at de ikke prioriterer AO så mye. De kunne imidlertid muligens gjort litt mer ut at det ble lansert på Steam, samt svare de som spør, for så mange er det ikke? Dette er lojale kunder av Funcom som kanskje skal videre til andre av spillene deres etterpå.
Virker som han bare gjør det for å irritere
Vedkommende får full uttelling på slike reaksjoner…
USA closet sterkt i går og samme med Asia nå på morningen. Det ligger ann til en god dag på osebx, Funcom ligger teknisk meget godt ann for trendbrudd og et lite bekreftelses rally. Vi får se nå om det løsner litt igjen
@Halling selvsagt irriterende at noen plukker fra chatten vår - men akkurat det der er vel harmløst spør du meg.
Samtidig mener jeg medlemmer bør kastes ut på flekken om de gjør noe sånt, hvis det er mulig å finne ut hvem det er.
Det var ikke fra chatten men fra denne tråden
Kanskje forumet kunne være åpent kun for betalende medlemmer, da unngår vi kanskje at fet blir HO tilstander, merkes at forumet er i sterk vekst , det blir nok mangen Gunnar’er etterhvert .
Savner litt det personlige preget forumet hadde i starten.
Man har innsidedelen, merker at mer og mer gode diskusjoner skjer der. Tror det er viktig med en åpen del, så vokser heller innsideforumet sakte men sikkert.
Innsideforumet vil høyst sannsynlig holde seg godt i “all fremtid” -av den enkle grunn at man registrerer betalingskort. Skulle noen trolle er det en smal sak for @pdx å kutte dem ut, og holde dem ute. Tipper også at trollene ikke betaler for å trolle Om de er så blåst at de tror kurs påvirkes av det som skrives på inside del er det samme utfallet enkelt.
Sum sumarum, åpen del er nok ikke trygg da forumet vokser og tiltrekker seg da trolig mer av de samme folka som er på HO -men med bedre moderering selvsagt. Inside forum klarer de ikke ødelegge
Folk som oppfører seg som idioter her på den åpne delen kan jo også @pdx kicke ut hvis de går over streken. Utrolig viktig å holde sånne der de hører hjemme, nemlig på HO
Og det har jeg gjort en del ganger - når dere er flinke å rapporterer upassende innlegg kan de faktisk bli fjernet automatisk (hvis mange nok rapporterer de).
NON
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461
Dere har sikkert sett det før, men shorten er økt til 2% igjen etter at antallet aksjer økte med Jebsen.
Blir dette som REC hvor den største eieren låner ut for at det skal shortes.
Jebsen har alltid hatt aksjene til utlån