Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

“Jaja, hadde @TomNordnet berre kunne forutsjå kursfallet i eigen portefølje (-50%) på samme måte. Funcom +65% i år. Hugs å oppdater 16.Mai”

Brukbart? https://twitter.com/RKrutnes/status/857179903732719616 <—

Edit: wow, eg er ein like-magnet!

46 Likes

HAHAH ja :smiley:

1 Like

tomt innlegg

10 Likes

Nei dessverre - sjekket i forrige uke.

1 Like

Gunnar slår til igjen…

1 Like

Det gode meg hans kommentarer er at flere gjerne får øynene opp for forumet hvor vi diskuterer fremfor overdreven hausing og baising :slight_smile:

1 Like

Hvordan blir antall solgte Xbox tracket når vi ikke har steam?

Den der får du aldri svar på :stuck_out_tongue:

1 Like

Dei beste utsegna innbyr ikkje alltid til svar :slight_smile:

3 Likes

Hva skjedde med kursen nå? Falt brått fra 2,70 til 2,59…

Noen som klarer å forklare meg formålet denne “pump og dump” NON driver med? Kjøper mengder på topp, for så å dumpe igjen få minutter senere?

Nordnet solgte seg ned fra 2,70 til 2,58

Noen herjer uten tvil her.

Må jo være noen som sitter short og ønsker å presse kursen ned?

Det blir nesten litt for dumt. Dette er jo så åpenlyst at det er merkelig ingen andre hus utnytter muligheten til å skape et ***** inndekningsrally. Enhver som der denne handelen skjønner tegningen.

Fysj. Vet ikke hvor mange titalls ganger vi har sett det samme de siste månedene. Kursen tegnes av PAS og NON.

Kjøper 1,7 millioner aksjer til 2,69-70 og dumper ned til 2,50. Kuriøst.

Hvordan kan det lønne seg å bruke aksjer til å presse kursen ned? Må jo koste like mye som de evt tjener på shortingen?? Skjønner ikke sånt jeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

De kan selge til seg selv, mellom kontoer. Byttekameratene er flinke til dette.

2 Likes

Jeg har unnlatt å konkludere inntil dette. Men nå konkluderer også jeg med at vi er vitne til at én og samme aktør herjer aksjen i filler. Skittent :rage:

Og ingen straffer de.

Ved å selge til seg selv går de i null. Ingen vanlige aktører kjøper på topp og dumper på mest banale vis. Så fremt de ikke dumper til seg selv - det ville blitt for dyrt ellers.

Uten å sende aksjene ut på markedet?

Om det er skittent spill så burde jo noen her som har litt kunnskap om reglene rapportere det til rette instans da…