Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Tror det ville kreve en gullrot til Jebsen. Han tjener på eventuelle utlån av egne aksjer, og aksjene hans stiger i verdi om de blir ‘shortskviset’. Så må være noe som er mer lukrativt enn dette. Er tross alt ingen som har flere aksjer enn han i selskapet. Tror ikke en trenger å frykte noe slikt. Håper litt i grunn på en ordning hvor Funcom blir gjeldsfri snart. Grobunn for god fremtidig utvikling, og kvitt gamle overheng.

Jebsen kan nok finne på å selge noe og konvertere resten av gjelden.

Ja men det er en bra ting, håper han gjør det snart. En konvertering vil gjøre det langt mer attraktivt for eksterne aktører å gjøre sin inntreden i selskapet. Like greit å bli ferdig med det først som sist.

4 Likes

Jeg er skummelt avslappet i Funcom. Er rævkjørt nå, men ved 50% oppgang så ruller pengene inn igjen, og det vet vi kan skje fort i Funcom…

2 Likes

Det er jeg enig med deg i. Jebsen skal tjene penger å benytter seg av de muligheter han har. Det samme gjør Oxford. Så spørs det bare om markedet reagerer på samme måte denne gang, om det skjer som vi tror?

Kun på https://www.g2a.com/weeklysale?banner=main&shop=global

1 Like

Slike salg er ingen fortjeneste for Funcom dessverre.

Det är inte lätt att vara Funcom när det sitter människor på heltid (seriöst, kolla mängden inlägg!) och försöker hitta och dela negativa saker att dela med sig av. Sjukaste jag sett tror jag.

11 Likes

Ser ut som en standard 8 timers arbeidsdag :stuck_out_tongue:

1 Like

Han må jo ha tapt alt han eide etter age of conan eller TSW? Må jo ligge noe bak et slikt hat mot funcom

Hjemmeværende?

Av en eller annen grunn, for jeg noen merkelige assosiasjoner av bagger og gunnar42 med Dr. Jekyll og Mr. Hyde

3 Likes

Det er bare å sjekke innlogging til Bagger og se om det sammenfaller noenlunde med Gunnaren?

1 Like

Personen kan vel neppe være helt frisk som holder på slik det meste av døgnet.

samme gunnar?:stuck_out_tongue:

25 Likes
6 Likes

Jeg har nå dokumentert trollingen på HO. Vedkommende har nå 1000 innlegg på 60 dager :innocent:

6 Likes

Værmelding for FUNCOM i Mai :slight_smile:

Herregud, kan ikkje bry meg mindre om vi havnar på 1,80,- eller 6,-, det her blir fætte naiiis!

13 Likes

Bedre enn snø, sludd og -13% i Funcom som det var forrige uke!

5 Likes