Han må jo rett og slett være alvorlig syk i hodet den personen.
Et annet alias fra samme person kommer til å hype aksjen like mye når han har kjøpt. Standard prosedyre på hegnar-forumet.
Holde oss til topic nå da folkens Keep it civilized.!
Gunnar var nok i avhør på morran
Eg ville ikkje blitt overraska om Gunnar har insidermedlemsskap her på forumet
Helt utrolig, den skapningen må jo ha seriøse problemer? Hvorfor blir han ikke utestengt fra HO?
1: Redaksjonen driter i Funcom
2: Redaksjonen driter i forumet sitt
= Lite til ingen moderering. Har sett admin 2 ganger sidan desember. Folk kan komme med milde drapstruslar utan at det blri gjordt noko med.
Edit: milde drapstrulser… jaja.
Hiver inn litt til på NDA Fun bullX2 i dag. Bunnen må være nær nå…
Våknet i dag og ser at HO admin IGJEN har slettet noen av mine innlegg. Blant annet et hvor jeg stiller et enkelt spørsmål om hvorfor denne brukeren ikke er utestengt. Videre skrev jeg at jeg skal oppsummere (når jeg får tid) aktiviteten og oppfordre til rapporteringsdugnad siden det er vår.
Virker som om HO rett og slett ønsker å ha den psykopaten løpende fritt, men fjerner innlegg av eks meg og Leeson som poengterer at det ikke er vits å bruke forumet når sånne brukere får lov lov til å ødelegge ALLE tråder.
Hva faen liksom.
Beste man kan gjøre er å ignorere personen og ikke gi vedkommende oppmerksomhet.
Hvorfor drar dere denne HO søpla inn på dette forumet? Lag ein egen tråd for det i såfall…
Kanskje det er Hegnar selv? Oh the conspiracies
Dagens! åttetegn
Enig i det. Samtidig er det relevant for oss å være innforstått med at det faktisk foregår betalt / organisert sabotasje av forum tiltenkt Funcom.
Det er jo til dels skremmende. Fordi dette er langt forbi vanlig “trolling” når enkeltpersoner poster over langt over 1000 innlegg - ja, ett tusen - på 60 dager og arbeider døgnet rundt med å skru sammen nye negative vinklinger for å misinformere de som ikke vet bedre.
Jeg har aldri sett på maken. Og jeg har bodd på Internett siden 2003. Selv de betalte og profesjonelle trollene til Hillary Clinton kampanjen (Correct the Record) som ødela bl.annet Politics subredditen på Reddit, er langt unna enkelte Funcom-troll i intensitet og motivasjon.
Det hjelper veldig å aldri logge deg inn på HO forumet også Ellers tror man at påvirkning via dette forumet har noe innvirkning på markedet?
Ja bevares, jeg vil slutte å bruke det. Dog er observasjonen i min forrige post…mildt sagt interessant. Helt uavhengig av hva kilden til den er. Man ser jo samme folk operere på tvers av aksjeforum, steam og Reddit. Skremmende.
Folkens, hvorfor bruker dere tid på HO?
Når tjente dere penger på informasjon dere fant på HO?
Det finnes særdeles få på HO som har påvirkningskraft på markedet. Ingen med mer enn 100 aksjer tar Trollene der seriøst. Er bare å slutte å henge der. Da slipper du å irritere deg.
Red Thread Games @RedThreadGames
We will be releasing Dreamfall Chapters: The Final Cut for PC/Mac soon. Big changes & extra materials!