Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

De kan for eksempel lage helt nye måter å spille på. Eks på stor mod:
*Man eksluderer PvP.
*Gjøre slik at gudene bare dreper monstre.
*Ressurstilgangen boostes.
*Hver natt syklus spawnes en bolk med monstre som vil angripe byen eller byene.
*For hver natt økes antallet monstre og vanskelighetsgraden. Så blir det om å gjøre å få teamet til å overleve flest mulige netter.
Hvilken taktikk vil lønne seg? Bygge beskyttelse som i murer og hus. Eller fokusere på guder som kan drepe monstrene? Eller kanskje noe helt annet?

Det er egentlig kun fantasien som setter grenser for hva en mod kan gjøre :smile:

6 Likes

Skrev en post litt lengre oppe som kan gi litt info :slight_smile: Mods er helt klart den største delen av nesten alle de mest populære survival spillene, og nå blir CE en del av den gjengen. Rust er et unntak, men de har endret hele spillet flere ganger nå og brukt mye penger på å fornye spillet. Det har ikke f.eks. Skyrim, som har gjort lite de siste årene, men holdt salget oppe allikevel.

1 Like

Takk til dere som gir oss god forklaring. :+1:
Noen som følger med på HO? Gjerne greit hvis noen legger ut innleggene sine på HO for å hause litt ekstra :sunglasses:

Ikke enda! Overføringen min til nordnet kommer ikke inn før mandag :stuck_out_tongue:

Ok :joy:
Får håpe på en dipp på mandag da! :wink:

1 Like

Post apocalyptisk survival ala Zombie (DayZ og H1Z1) kan nå finne sted i Conan verdenen. Alt er mulig :slight_smile:

1 Like

Tar det helt av nå da ?

1 Like

Alle på plass igjen etter sikringen på2,6-tallet ?

100% :smiley: Nå er vi på yearhigh :slight_smile: morsomt at de kom med en så stor nyhet rett etter at jeg hadde begynt å tenke på når den skulle komme.

Deutche, Morgan stanley, Merill på kjøpersida idag. Nordnet med nettosalg…

1 Like

Hehe folk driver med “sell on news” før markedet har forstått nyheten :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg solgte 50k nå på 2.73. Men det var ikke med vilje. Hadde glemt at jeg hadde lagt ut den ordren. Tenkte bare på 2.98 ordren min. Lurer på å kjøpe inn igjen.

2 Likes

2,80! Nå snakker vi, bare la det komme :smiley:

Jeg hadde salg på 2,76 i går (25%), glad jeg bare satte en dag varighet. Tror det vil være nervepirrende å ikke være inne i helga, synes det kommer info og PR temmelig hyppig nå :slight_smile:

1 Like

Er da bare å trekke alt av salg

Gikk vell en mill aksjer på 5min der :smiley:

rt 3.00

solgte 50 k på 2.98. Har nå 60k som jeg sitter med over lansering regner jeg med.

2 Likes

Da var hvilepausen over. Den timingen der var ganske god. Herregud for en dag gutta boys! + Trine

7 Likes

Da solgte jeg enda 40 k, 2,93, pluss 40k tidligere på 2,94, har igjen 60 k.
Føler meg liksom så tom. Lenge siden jeg har hatt så lite Funcom aksjer. Mulig alt går inn igjen neste uke, hvis det skulle by seg en kjøpsanledning :slight_smile:

3 Likes

Der kom det melding om at økokrim vil ha de gamle funcom gutta i fengsel. Håper det gir kjøpsmulighet :joy:

1 Like