Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Tenkte å melde meg på : hvor ingen skulle tru at nokon kunne bu, nemlig i et sinnsykt rally

1 Like

#halmstrå

Nå går det til helvete med Funcom :joy:

Gratulerer dere som tar gevinst, eg sitter fint videre min beskjedne pott i forhold til dere rikinger

Happy helg

5 Likes
6 Likes

Mulig det gir utslag på kursen. Men strengt tatt har vell ikke dette noe med dagens Funcom å gjøre!? correct me if im wrong

1 Like

Håper dei får som fortjent, makan til kjeltringer

6 Likes

Her står det om saken i DN:

7 Likes

Økokrim legger vekt på at markedsmanipulasjonen skal ha foregått over en periode på opp mot ti måneder og at det derfor ikke kan betraktes som en impulshandling.

7 Likes

Spennede sluttauksjon nå. :slight_smile:

2 Likes

Kult at Funcom nesten har tatt igjen GIG i kurs. Det er vel første gang siden LMO fadesen…

4 Likes

Slutt 2,96, spørs om den ikke åpner over 3 på mandag

3 Likes

@Jan vi trenger din ekspertise nå!

5 Likes

Har du fortsatt aksjer? Det så ut som SKN var “løs i rassen” idag som Bagger pleier å si…

2 Likes

Chartet mitt funket greit, rykk meget snart og forbi tidligere motstand rundt 2.75som jeg skrev for 21 timer siden , og derav ytterligere kjøp på 2,48 i morges som beskrevet. Nå skal vi opp mot 3,40 ganske snart.

Må oppjustere target jeg har skrevet og forholdt meg til siden i fjor sommer , det var 3 kr ved tidlig Aksess, nå har jeg mer tro på 3,75 ca. , Men tror fortsatt det meste av reprising vil skje utover våren gitt noenlunde brukbare indikasjoner på suksess…

1 Like

Ikke solgt jeg heller Kronn, ønsker mest mulig kunnskap om CE før jeg selger. I går viste jeg ikke om Mod support, se hva det gjorde med kursen. Hva om Funcom har flere gode kort til oss oppe i ermet? Mulig jeg tar stor risk, men jeg kan ikke fri meg fra tanken. Tenk om Funcom skyter innertier med CE, kan nesten ikke skjønne att CE kan selge mindre enn 500-750K på Pc. X-Box kommer, gode spill selger meget bra på konsoll. Bra Pc salg gir oss garantert Ps4 som har solgt dobbelt så mange maskiner som x-Box, hva ser vi av salg på begge konsollene… Hvordan tar gamerene i mot den store oppdateringen i TSW,
Blir det noen slanter fra Ao når den lanseres på Steam. Hva blir det neste store spillet fra Funcom? Det kommer to spennende småspill fra Fun i 2017 og de blir ikke lansert med følgende skrift bak: Vi kommer ikke til å tjene penger på disse spillene…
Nei for meg står triggerene nesten i kø, jeg synes absolutt det er verdt å gi “nye” Funcom en real sjanse. Ivertfall ingenting å si på spenningen om dagen.
God helg.

8 Likes

Helt enig Halling.

Jeg sitter over lansering selv om det i verste fall kan bety et mindre kursfall da mange ikke vil tørre å sitte over (ned fra 3,70 til 3,30 F.eks), men bedre å høste 5 kr etterpå når indikatorer viser at spillet gjør det bra.

Hva kursen blir med ditt eksempel med 500-750 T solgte vil jo også være høyere enn de 5 kr jeg nevner i mitt scenario.

1 Like

spill aksjer er spesielle.her med funcom som eksempel.alle kunne kjøpe alt hva de ville til 1 kr omtrent, men neida.mange venter til 1 mnd før EA med å kjøpe til mye høyere pris.dette skjer hver gang.klager ikke, men rart at mange aldri tilsynelatende lærer.

11 Likes

Hysj… :wink:

6 Likes

Jeg hadde snitt på 1,10 på de 200k jeg hadde.
Solgte 60k på 2,49 og 80k på snitt 2,935

Har 60k igjen. Vil inn igjen med alt, håpte jo på å få mer enn 80k, men spørs om jeg ikke gikk glipp av enda mer gevinst…

Det jeg har tjent mest på, papirmessig, siste år er tålmodighet…handlene jeg har gjor siste uke burde vært ugjort.
Selvsagt lett å være etterpåklok, men en skal ikke undervurdere tålmodighet.

7 Likes