Jeg trenger en av dine dyptgående ekspert analyser for veien videre
Jeg er horer rundt, og er i Funcom selv nå… har solgt meg ut i Nano til piratene i Pareto er ferdige å voldta selskapet. Satser på 3,6-3,7 neste uke siden jeg er en forsiktig mann. Har du tatt noen lodd i Nano Hakon?
Nei det droppet jeg, er inne i pcib Porteføljen min ligger oppdatert i hva er din portefølje tråden. Jeg sitter i ro i Funcom inntil videre men skal øke i Axa etter hvert
For de tvilerene som sier at CGI traileren ikke kommer før EA er ferdig…
Gleder meg vilt,-
Denne er på 2minutter og er ikke ferdig, blir en heftig CGI på nesten 3 minutter da…

Jeg tipper minst 20 000 kjøper spillet dag 1 Mange medlemmer i FB gruppa
@iHHelg - ser ut som jeg må inn igjen til uka! Håper på en dupp, hvis ikke har jeg joggeskoa klare
Hvor mange er det inne på den der community greia tll CE? var ikke det en plass der det var det ? er vel sikkert en del av de som er medlem der som også er på facebook !
Ja en kan nok ikke telle dobbelt. Men det er vel en uke siden de hadde ca 25k medlemmer på FB. Vil de kjøpe spillet dag1 tror dere?
Snart 29k i steam gruppa for Conan Exiles og kryper stadig oppover. Vil nok tro de fleste der kommer til å kjøpe spillet og de som har mulighet på dag 1.
29.000 medlemmer og hvor mange av dem er nysgjerrige investorer?
Sikkert noen, men mange av de kommer nok også til å kjøpe spillet
Bør selge over 50k første uken synes jeg
Er vel ikke helt borte vekk det nei. Får håpe det er momentum fra starten av.
Jeg tror det er en god del av de som nå er registrert på både FB og steam som ikke kommer til å kjøpe spillet iløpet av de første 3 månedene. Jeg tror også det er en god del som ikke er registrert på FB/Steamgruppene nå som kommer til å kjøpe spillet iløpet av de første månedene
En god del, er det 1000 personer? Eller 5000 personer? Av 29 000? Jeg vil si at det ville vært merkelig om bare halvparten av de som melder seg inn i en Facebook gruppe før et spill er lansert, kjøper spillet. Personlig har jeg aldri meldt meg inn i en facebook gruppe uten at jeg var minst 90% sikker på å kjøpe det.
Derfor det egentlig er litt interessant å vite hvor mange i FB gruppa som kun er der som investorer.
Maks 1-2%
Hvor mange grupper på face har du trykket like på av ulike årsaker? Man skal ikke legge for mye vekt på liker-klikk. Likevel mener jeg minst 1/3 (altså 10k) av de 29k bør kunne være mulige kjøpere. Resten er intr. men er kanskje bare casual gamers eller konsoll-gamers?
Det hørtes lavt ut