Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Tallene vil bevege seg bra oppover for hver dag det nærmer seg tidlig Aksess med den økende medieoppmerksomheten.

Mer spent på hva Funcom gjør de neste ukene på markedsføringsfronten…

2 Likes

Spørsmålet er når de kjøper det. Jeg tror kombinasjonen funcom + EA gjør at en del venter med å kjøpe spillet. Om det er 1000 eller 5000 av de som har trykket like på FB eller har joinet gruppen på steam kan jeg ikke spå før jeg har fått sjekket kaffegruten på mandag.

1 Like

Mener og huske at funcom startet markedsføringen for fullt 2 uker før lansering av The Park og H&S. Det er den uken vi går inn i nå for CE, jeg forventer og få en god del news i løpet av nærmeste fremtid. CGI trailer, pris modell, mer info om combat ++. På fredag blir det vel ny stream. Blir masse spennende fremover. Bare prøve å henge med på alt som skjer :slight_smile:

Tipper de lanserer CE for noen spesielle twitch brukere etter streamen på fredag.

4 Likes

Ja, vi får håpe de har fått med noen av de store. Det hadde vært rimelig bull.

Hva om de ikke liker spillet? Selv om de er store vil ikke det si at de gir noen god reklame for CE

1 Like

Sikkert mange som drøyer kjøpet for å se om det er en ny Funcom flopp, jeg antar at det blir “noe” mediaomtale når CE slippes OG HVIS EA funker dritdårlig, eller som jeg tror: at EA innfrir og funker bra.
Får EA gode anmeldelser så kommer vel kjøperne?
Suksess=gull?

Det er sant, blir kun bull hvis de liker det selvfølgelig. Det kan gå begge veier, så er veldig spent på veien videre.

Tror du ikke de har hatt samtaler med de på forhånd og spurt hva de føler om spillet og om de er sugne på og teste?
Sier de “ser drit ut” så tar vel ikke Funcom sjansen på og bruke de? Eller ?

Vanskelig å mene noe om man ikke har spilt det enda?

1 Like

Ja men ut fra gameplay og streams osv så klarer folk og legge seg opp en mening om spillet ser bra ut eller om de mener dette ser drit ut ?

Ja slik går no dagan på HO…

Innlegg av: dick … (15.01.17 17:03 ), lest 288 ganger

Ticker: FUNCOM

RE^1: FUNCOM - 750 millioner, sjekk dette!

Jebsen kan konvertere obligasjoner til over 200 millioner aksjer. Da blir børsverdien over 1,3 milliarder med dagens absurde kurs.

ikke så mange… har jeg erfart :wink:

Hehe, ja ikke sant.

“From the information currently available on the title, the game already shines brighter than its competition in terms of graphics.”

15 Likes

Seriously, have you seen this game? It takes the current survival genre and does things bigger and better. Early access already begins here in January, but the title is set to release spring 2017. Let’s hope it’s worth waiting for.

8 Likes

Her har de misforstått litt, lansering våren 2017?

Kan jo hende de overrasker :wink: De har sakt maks 1 år, ikke minimum :smiley:

1 Like

Kanskje de mener Xbox One preview?

5 Likes

Xbox har vært H1 2017 hele tiden. PS4 er neste år.