Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hører han har investert i den nye Crazio fx-9860gii :slight_smile:

3 Likes

Nei, dette var en helt annen bruker faktisk. Hvis du leser tråden ønsket han ikke å hausse som sådan, men virker som han faktisk tror dette er sannsynlig.

Det ble iallefall grønt i dag. Får håpe vi begynner å bygge oss litt oppover nå!

3 Likes

Gutta - kjente det litt i lilletåa nå, så dirra det i venstre kneskål, jeg tok seff standard prosedyre og kastet 4 saltslag over høyreskulder, danser 4,32 minutter med jenka. Alt er nå duket for rally - Goooooooood oooooool Funcomrally.

4 Likes

Skikkeleg snikhandling tykkjer eg.

etter at jeg solgte funcom med tap på rundt 2.26 så har den såklart gått rett opp igjen etter det… :frowning: uff…

Skjønner ikke helt hvorfor du solgte på 2,26. Men det som skjer nå er VELDIG typisk pump n dump. Målet er å få alle som solgte på 2,2 - 2,3 til å kjøpe tilbake før man dumper ut på 2,5-2,6

4 Likes

Lurerally, blir nok dumpet raskt

Jeg synes det er for få kjøpere utenom INT som bidrar med pumpen.
Så INT har i praksis betalt hele veien opp, og skal de da begynne å dumpe så er det ingenting å tjene på det

Er ikke INT shortere som dekker inn?

2 Likes

Riktig, men hva hvis de ikke dumper ? spennende enn så lenge. Og det kan være shorterne som endelig dekker inn og det vil være et fint tegn på at man er nærme en bunn.

Sperre på 2.5?

Nja, tidigare låg det 1,2M på 2,5

Ble vel kjøp et par hundre tusen aksjer på 2,5 idag.

Nå er det godt over to millioner i sperrer. Ikke sett maken hittil i år. Hvor lenge skal de få holde på uforstyrret?

Pas kliner til snart nå…

Begynner å bli litt ekstremt når det skal sperres med en prosent av selskapets aksjer for å trade til seg noen kroner.

1 Like

Läste precis att GTAV har sålt 80 millioner kopior -damn! En liten bit kvar dit :wink:

2 Likes

Skulle tro de andre gjorde en liten vennetjeneste for INT. Dekke inn flere millioner shortaksjer uten å flytte kursen.

Fine nettokjøp så langt da…

Minuset er jo at det er relativt stor fare for at de kommer rett i retur om vi bryter oppover. Bra fordelt med selgere…