Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Var vel den diskusjonen som fylte HO for eit par mnd sidan -last i ein konto dag x, selg til anna konto dag etterpå…

Flere meglerhus tilbyr å selge via ulike hus for deg. Er mange som gjør det uten hjelp av megler også.

Klarer vi forbi 2.51 idag? :smiley:

Ja. 8tegn ja

der ja :smiley:

Så kostet GTAV en halv milliard å lage over flere år også…

I och för sig… Tror ändå det har gått liiiiite i plus :wink:

2,3mrd… ca 50/50 på prod/reklame

23.05: “Investtech anbefaler at man holder seg unna aksjer som Link Mobility, Seadrill, Hunter Group og Funcom som alle karakteriseres som liggende i en fallende trendkanal. (FA)”

Hehe, såg den no, moro, utan at vi treng ta diskusjonen.

  • Blir litt for glad når det er smårally i Fun !

Minirally på G ja, lurer på når dumpen kommer :stuck_out_tongue:

Ja den kjem vel i dag og, men folk frykta dumpen allereie ved 2.41, så er ikkje godt å sei. Kanskje det er dagen for “dumpen som uteble?”

Synes det er veldig vanskelig også. Vet med 90% sannsynlighet at det kommer en god dupp. Skal jeg legge inn en S-L, legge ut en salsordre og håpe å treffe topp. Deretter håpe å komme inn igjen på et lavere nivå…eller bare la den gå og fortsette å håpe at vi får et kjemperally etterhvert… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

skjer litt med jamne mellomrom, som 14:40. Kastar ut litt på 2.54… ingen reaksjon… fortsette handel oppover. Vakkert.

Edit: det blei ei lenger pause… RT2.54

Ble en ganske lang pause :stuck_out_tongue: RT: 2,51

Ja, men det var gråååådig moro så lenge det varte :slight_smile:
“No kjem dumpen!”

“Ok. No då!”

3 Likes

Det er kanskje ikkje shorteren i Funcom, men eg drog no litt på smilebandet. Hus tekst.

21 Likes

åååååå fyttiheeeelvete jeg dauer. Kan noen sende den til Tom Hauglund?

2 Likes

Jadå. Det er vel ikkje under netthets-kategorien det her?

1 Like

Det der er fakta. Jeg trodde et liten stund at det var han som snakket :smiley:

1 Like