Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Du som lager?

Brukeren som poster heter jo også lassar.

Utrulege samantreff¨

ikkje at det betyr noko - men får de opp epostaddressa mi og namnet, på youtube kontoen?

2 Likes

Nei, det gjer ein ikkje

1 Like

Det kommer godt under satire :smile:

1 Like

Sjukt @lassar! Sjukt bra :smile:
Me vil ha meir ! :smile:

@lassar du er kongen! Flirer så tårene triller her :joy::joy:

1 Like

Noen som kan forklare hva dette er?

Ja, kom over den tidlegare i dag. berre at NON bikka under 3%, meldepliktgrensa.

dei har hoppa opp og ned eit par gangar. Kryssa opp her:
https://www.afm.nl/en/professionals/registers/meldingenregisters/substantiele-deelnemingen/details?id=26583

1 Like

Tror det er summen av zero kontoene

1 Like

Hvor stor andel av porteføljen har dere i Funcom? :slight_smile:

100%, har jo måttet snitte ned så mange ganger siste tiden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ca 50%, pga for høyt snitt, burde vært 60-70%.

1 Like

Driver ikke med bigami, men tanken er å diversifisere mer etterhvert, mer som i form av aksjesparing. Sitter igjen med 50k akjser nå siden jeg realiserte 15k i går på 2.49. Føler jeg bør ha mulighet til å kjøpe mer ifall det kommer en dipp til. Kjøpte de solgte på 2.42 og 2.28

Ca 15% i Funcom, hadde egentlig planlagt rundt 10%, men økte endel under 2,40. Burde økt mer, men ønsket å ha mer tørt krutt hvis aksjen skulle gå under 2 kr.

1 Like

Ca 20% :slight_smile:

1 Like

10% Men har plan om å øke om den holder seg på disse nivåer et par uke til. Skulle egentlig ha eksponering mot olje/shipping, men tror det er bedre odds for Funcom enn å plukke vinneren i offshore.

Trur veldig på Funcom 2.0 og det er mye lettere å nedbemanne om framtidige prosjekter skulle feile. For å ikke snakk om å skalere opp ?
Enn å kvitte seg med store rigger og offshore skip om olje markedet fortsatt skulle gå dårlig om 5 år.

1 Like

Gøyt å høre hvor mye som satses :slight_smile: På HO virker det som om det sitter en del som er tungt lastet.
Funcom har vel korrelert en del med hovedindeksen? Jeg synes børsen har steget mye det siste, ingen som frykter en litt større korreksjon? Eller blir det stilt i sommer?

Det er ikke så stor korrelasjon med osebx, men blir det skikkelig svart så vil alt falle. Nå synes jeg det ser ganske greit ut. OSEBX har steget 20% på 3 år, inklusive utbytte, det blir vel 6.2% årlig avkastning

2 Likes

#Hadde det ikkje vert moro om Funcom kjøpte tilbake eit par mill aksjar?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

2 Likes

NEI?

Min humor > Humoren dykkar.

6 Likes