En som skriver på Shareville at Lirik skal spille CE på twitch. Vi får håpe det stemmer og at han evt. liker det.
“Lirik @twitch.tv stor streamer med over 3.6m viewers i måneden skal spille CE beta, han liker veldig godt survival games, så han sin mottakelse vil få meg i tankeboksen om videre investeringer evt. Noen flere store “kjendiser” som har planer om å spille beta?”
Trenger nok en link for å tro på dette…
Helt enig, driver og ser om jeg kan finne noe om det nå.
Det sagde han for ikke så lang tid siden, husker ikke hvilken stream. Har heller ikke fulgt med i hans stream så meget siden jeg tog til japan og thailand nu, så han har sikkert sagt det flere gange.
Lirik er den desidert største variety-streameren på Twitch, og har snitt på top 3 på siden når han er online. Han er også rimelig aktiv i survival-pvp-miljøet. Han er en av de vi vil at skal streame CE for å generere salg/få andre til å ville streame spillet Han prøvde H&S gjorde han ikke?
Ved ikke om han også prøvede H&S, men han spillede i hvert fald The Park igennem.
Problemet jeg ser med LIRIK er at han er innom veldig mange forskjellige spill og ikke alltid så lenge av gangen. Han har tydeligvis stor pågang fra spill utviklere som ønsker at han skal teste spillene dems. Tror ikke LIRIK har tid til å fokusere på spill lenge av gangen grunnet inntjeningen. Hvis han finner på å teste ut CE så varer det ikke mange ukene før han går over til neste spill. Jeg er personlig mer for streamere som kan fokusere på et par spill i en lengre periode, slik at man får et helhetlig innblikk og man får faste seere som vet hva de går til og hva de får se.
hadde passet veldig bra med en trailer i dag, hvorfor ellers skulle de jobbet i helgen med traileren. hmm krysser fingra:D
Om vi har 8-9% idag så gjør det ikke noe om den kommer imorgen
Køyr på, vil ha den litt høyre opp nå
Skal vi klare 20% i dag så bør det dra seg til snart. Trailer, klapp-klapp-klapp, trailer, klapp-klapp-klapp
ser ut som vi starter opp igjen? 3,25
Opp og teste 3.4 nå😁
Folk ser sjansen for suksess øker. Så suksess prises mer og mer inn. Er vel ikke verre enn det?
Nå snakker vi Funcom som i gode famle dag
Gamle
Liker at du fikk ordet “famle” dager, la oss ikke tro de gjør det nå
Er litt igjen til 20% opp som jeg spådde men det kan dra seg til nå
Traff bra på trades forrige uke, i helga satte jeg 500 på det jeg trodde var LFC seier. Jeg hadde satt feil, ledelse til pause - 2195 i vinst lottoen glemte jeg, tar den på onsdag!
Hadde glemt av salgsordren min fra forrige uke på 20% av beholdingen (5k) til 3,20 så den gikk La inn en kjøpsordre på 3,08 noen sekunder senere. Fikk jaggu kjøpt den tilbake, en ufrivillig grei trade
Sitter nå lastet med det jeg har tenkt å beholde over launch
Er ikke den mest aktive på forums rundtom, men er innom og fisker info daglig