Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

1 Like

For å quote en smarting på HO:
“DO NOT UNDERESTIMATE THE FUNCOM HYPE”

:wink:

3 Likes

Hvis den går opp i morgen også @Onns så blir jeg overrasket… for å sitere meg selv:

2 Likes

Ring Snåsamannen .

1 Like

Lettet meg med 20k på 3.47

Edit:
Selger ikke for å bremse oppgangen, selger da det er tilsvarende 7mnds lønner for meg for øyeblikket! 130k aksjer igjen.

11 Likes

Jeg må berømme dere som ikke tar gevinst. Det er ballsy. Jeg har ikke så store kahoonas i en aksje som Funcom :smile:

3 Likes

Gratulerer med gevinster, eg sitter støpt, så kraftig stigning, med dette volumet, så er det bare gøy

2 Likes

Regner med vi skal enda høyere på CGI trailer og ‘Dominate’-video, men føler meg ikke spes ballsy! Throwing caution to the wind! :cold_sweat:

Grattis til de med balls of steel.

Jeg venter på en korreksjon / emisjon :stuck_out_tongue:

4 Likes

Sitter også støpt. Godt å se “hele potten” x 3,5 ca nå. Bortsett fra et tilleggskjøp i ettertid på 2,48 om morgenen samme dag som det “tok av” sist nå.

Skal i mine chart være motstand rundt 3,40, men dagen vil vise om vi klarer å holde oss over dette nivået. Target ved tidligaksess er 3,90 ca. (oppjustert fra 3 kr tidligere).

Antar kurs ved noenlunde vellykket spill utover kvartalet til å ligge rundt 5 kr.

1 Like

Jeg har en mistanke om at du vil øke target hvis vi når 3,9 før EA. Har jeg rett? :slight_smile:

Halla folkens… Da var man her igjen da :wink: En god stund siden sist nå, og jeg har ikke vært på børs på de siste 4 årene. Bare investert inn i egne Tech Startup!

Er ikke inne med såååå mye denne gang, men har ihvertfall nærmere 200K aksjer som jeg håper å få ut mest mulig av.

Skal surfe meg igjennom en del poster og så håper jeg å se maaaaange kjente fjes :smiley:

15 Likes

Ikke nødvendigvis. Fordi jeg regner med en kursnedgang også mellom nå og aksess.

Mange tror at det er « farlig» å sitte i aksjen over lansering og vil søke å selge seg ut før 31.1. Historikk tatt i betraktning.

Godt mulig at toppen blir høyere enn ca 3,90 før 31.1, men vi vil på et eller annet punkt opp mot aksess se noe nedgang da mange skal ut av aksjen.

Ja fullt mulig det, men jeg tror man kan unngå den vanlige store release-dippen hvis spillet selger øyeblikkelig bra. Selger det ikke bra med en gang, kan nok mange bli utålmodige og selge.

Jeg tror: HVIS det er noen store som skal ut, så skjer det “as we speak” og ved trailerrelease, da om mulig omsetning blir enda høyere enn i dag - Sell on News for å klare å få unna volum.

Bagger hadde kursmål på mellom 4-6 kroner for noen måned siden da kursen lå og vaket rundt 1,50. De fleste av oss snakket edruelig om kanskje 2 og noen kanskje dro til å sa at 3 var maks. Hvor er vi? kommer 4 tallet ila ett par dager boostet med en CGI eller fet streamernyhet eller 2?

Jeg tror de fleste som kjøper nå er gira på å sitte over å se CE forhåpentlig blomstre.

4 Likes

Jeg etterlyste deg på forumet for lenge lenge siden, ingen svarte, men du dukket altså opp til slutt. Hadde håpet du kom inn like etter emisjonen, men så heldig var du nok ikke med inngang denne gangen. Eller? Velkommen!

1 Like

Har ikke hatt noen aksjer på radaren før i Desember - laaaaaang pause med andre prioriteringer.

Så snittet mitt er ikke på langt nær så bra som hos mange av dere som har hold følge med Funcom over tid, men godt nok til at jeg regner med god nok avkastning til å forsvare å henge litt her med dere :wink:

4 Likes

Som nevnt tidligere, motstand rundt 3,40. Skal normalt ha en “pullback” nå, ned mot 3 blank ca.

Men dette er Funcom i en lanseringsperiode og da vet en jo aldri… (selv med nåværende overkjøpte RSI)

1 Like