Ser liksom ikke for meg noe pullback om det kommer feit trailer nå. Kanskje om det viser seg at topp20 letter seg kraftig?
Ja, det er jo ikke urealistisk om større eiere skulle ønske å realisere noe gevinst nå.
Med nåværende volum er det også enklere å gjennomføre.
Hittil har alle scenario hvor det åpenbart lå til rette teknisk for et pullback blitt nøytralisert av stadig voksende kjøperside som har demmet effektivt opp for midlertidige tilbakefall.
Welcome Back!
Imorgen trenger vi en video.
Om ikke blir det korreksjon …
En stor aktør som bruker DNB har solgt mye i dag og presset kursen ned noe siste to timene, vi får se om flere følger etter og dermed fører til en korreksjon. Jeg trakk meg helt ut med en gang jeg så at en stor aktør ville ut. Så nå sitter jeg med 0% og venter for å se ann litt. Har hatt 20% oppgang på porteføljen fra disse to dagene, så er ikke missfornøyd med det. Vil sitte over launch uansett, så bare ut til trenden snur veldig kortsiktig nå. Vil helst inn igjen før torsdag
Storvestre bruker DNB på privaten, han har tradet mye, hadde 2,noe mill aksjer på fredag.
Aha takk for info !
Ganske sikker på at han også bruker NRD
Kan være han bruker dem også, for privatkontoen virker dnb sine bevegelser å stemme med det han gjør. Han har jo endel aksjer via selskapet sitt også.
Var nesten borte i salgsknapoen på 3,4 med 20-30 k
-2065887 aksjer totalt hos DNB samtidig er alle andre banker mellom -350.000 og +1525000
Regner med at det er en/få som bruker DNB som kan stå for et så stort skille fra trenden hos resten av aktørene. Blir igjen lærerikt å se hva som skjer i morgen, har lite erfaring med situasjoner som denne.
Fortsetter antall nye kjøpere å strømme til i økende tempo så kan jo de store selge seg ut med stor fortjeneste. Og unngår derved også nedside risiko om spillet skulle floppe fra start. Husk at mange i markedet har både sett og opplevd dette tidligere.
Aksjen skulle jo rent teknisk hatt en korreksjon for lenge siden, men det har jo ikke skjedd grunnet den økende kjøperinteressen. Vi får nok en (mindre ?) korreksjon før/mot lansering, men om denne kommer i morgen eller senere er vanskelig å si. Og lykkes spillet så er jo disse nivåer greie å kjøpe på uansett.
Håper imidlertid på langt bedre Steam tall på følgere/gruppemedlemmer enn dem jeg leser over innen lansering. Nåværende nivå er ikke bra slik jeg ser det, men regner med at dette øker mye hver dag nå.
Kan du utdype hvorfor dette er dårlig? Hvis vi skal gå ut fra den veksttakten disse gruppene har hatt / har + % hvor mange av disse som kjøper spillet, så antar jeg du mener spillet vil selge dårlig?
Det er vel de færreste og kanskje mest ihuga som melder seg inn i slike communities? Jeg har jo med meg rundt 10 stk og ingen av disse følger nevneverdig med, de hører på maset mitt om hvor bra det blir
Med forbehold at jeg ikke kjenner forutsetningene bak tallet “29” tusen som ble presentert lengre oppe i tråden så synes jeg bare tallet intuitivt var lavt.(trodde med en gang at dette bare var Norge
Det som er av interesse er om det er mulig å få data på hvordan tallene var for tilsvarende spill på samme tidspunkt før lansering. Vet ikke om tallene som var oppgitt for andre spill i opplistingen ovenfor reflekterte dette tidspunktet.
Til sammenlikning : Forut for AOC lanseringen i 2008 så oppgav Funcom 2 millioner registrerte beta testere, selv om en i ettertid kunne anta at det relle tallet mer var det halve av dette. (dobbelregistreringer etc.) så var det likevel et høyt tall (AOC solgte jo forøvrig greit også)
Du kan jo sjekke astronomers. De ligger vel på topp akkurat nå. Sammelign med dem. Det ble nylig lansert.
Hva tror dere om start og sluttkurs i morgen? Må si det hadde vært utrolig passende med CGI trailer i morgen akkurat 2uker før release
Hei folkens. Gratulerer med fin fin oppgang og gevinst for alle som har sikret fullt eller delvis. Selv er jeg fullastet men lurer på å selge i morgen for høydeskrekken begynner å nerme seg.
Men har eit lite spørsmål til dere som er kjent med netfonds som meglerkonto.
Er det slik at man kan se alle dybder og forholdstall live oppdatert når man har logget inn hos netfonds, eller ser man bare 15 min forsinkelse???
Fikk litt høyere puls da jeg så melding fra Funcom nå på kveldingen, men…
Financial calendar for Funcom N.V.
FINANCIAL YEAR 2016
28.02.2017 - Quarterly Report - Q4
20.04.2017 - Annual Report
FINANCIAL YEAR 2017
16.05.2017 - Quarterly Report - Q1
31.08.2017 - Half-yearly Report
14.11.2017 - Quarterly Report - Q3
27.06.2017 - Annual General Meeting
This information is published pursuant to the requirements set out in the Continuing obligations.
Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=418020
har egen plingelyd på disse meldingene, blir litt ekstra yr når jeg hører den