What? Hvad snakker du om?
Tekinvestor - Hvor man vet mer om Funcom enn selskapet selv!
Joel bekrefta på streamen igår at han var aktiv på tekinvestor
Lest på Steam-forum:
“I hear they have a two game deal for the up coming movie “The Legend of Conan”. But i cant get a official word on that.”
Hadde vært kult og ville forklart hva neste Oslo prosjekt vil være. Når kommer den filmen?
Håper filmen blir bedre enn den forrige!
Filmen er vell ikke bekreftet, utenom at Arnold sa det jobbes med scriptet.
Ref : http://movieweb.com/legend-of-conan-movie-script-rewrite/
Veldig bra YouTube kanal med relativt god treffsikkerhet selv på rykter.
Hørt på et hushjørne i Oslo. I morgen er det tortillatirsdag hos Funcom!
Noen som kan lage en poll på kurs 16.08 ?
Fra 1,5 kr til 8 kr med 50 øre intervall?
På forhånd takk
Hva tror dere kursen på Funcom er 16.08.17?
(@Frodoen)
- 1,5 kroner
- 2 kroner
- 2,5 kroner
- 3 kroner
- 3,5 kroner
- 4 kroner
- 4,5 kroner
- 5 kroner
- 5,5 kroner
- 6 kroner
- 6,5 kroner
- 7 kroner
- 7,5 kroner
- 8 kroner
- Over 9 kroner
0 stemmegivere
Tusen takk@celestar
Det var jo også en måte å latterliggjøre andres meninger på…
Du har tydeligvis ikke fulgt med i kveld… Edit: Dvs i går kveld
Det som er noe av kjernen her er att når folk har solgt så er det greit å begrunne salget sitt. Men det er liksom ikke nok bare å begrunne det… det er liksom slik att da er nesten ingenting av det Funcom gjør eller kommer med bra nok lenger.
Viss det er slik, hvorfor kjøper folk seg inn igjen da senere og da er plutselig allt ok igjen og de samme heier på Funcom igjen. Jeg hadde Få aksjer i en periode her, jeg skrev ikke noe negativt og ga vel omtrendt like mange likes som da jeg hadde flere aksjer til alle de dyktige folkene her som graver opp fine ting om Funcom.
Tenk dere om før dere skriver både med og uten aksjer, da blir det enda flere som får Holmes respekt her. Tekinvestor er det desidert beste forumet jeg har hengt på, la oss forsette slik. Summen av alle oss gjør oss enda bedre.
Ha en strålende dag både med og uten Funcomaksjer.
Hilsen Funcomlong Halling.
Godt innlegg. Helt enig med deg.
Breaking news!
Ryktene på plata sier at i morgen er det intern turnering i stein, saks, papir. Vinneren får en stratos til dessert etter den vandte lunsjen på omelett onsdag.
Dere er fader meg så latterlig jentete. Det er ikke lov å være kritisk på dette forumet. Alle de som har sluttet her og sitter på HOog sier at det bare er de med positivt syn som er tillatt her. De har helt rett. Til og med når jeg, som er fan av Funcom prøver å ta opp noen negative ting på særdeles fin måte. Ja til og med da blir man kjeppjaget. Jeg stilte spørsmål. Jeg brukte ingen negative ord og uttrykk om Funcom. Men fordi jeg sier jeg er meget fornøyd med 250 000 solgte på en mnd så er jeg liksom ikkke med i gjengen lengre? Neida her er det kun plass til de av dere som tror på million solgte på en uke. Stig ombord.
Patetisk av dere som er negative til meg fordi jeg tar opp at det kanskje er greit å analysere litt hva sjansen for det er liksom…
Kan vi ikke alle ta en chillpill, slutte å kalle hverandre for navn. Og heller nyte at mange her inne har tjent gode penger på Funcom?
Når jeg sitter å observerer diskusjonen utenfra så er det iøynefallende at man egentlig ikke er sååå langt fra hverandre i meninger.
Fasiten kommer uansett om rundt en måned, så kan man heller si hva var det jeg sa.