Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Sperrestatus: NOPE.jpg

3 Likes

At folk syntes 199kr pr mnd er dyrt kan jeg forstå. Det er mye for småsparere @pdx

Jeg ville nok ikke vært insider 12 mnd i året med 199kr, ville heller kjøpt 1 mnd eller 2 rundt store datoer som CE early access / Xbox etc-

2 Likes

Slettet noen upassende innlegg, back on topic.

Prisøkningen er også et ledd i å gjøre det litt mer eksklusivt å være Insider, da jeg har fått tilbakemeldinger på at flere synes det ble litt for mange Insidere.

16 Likes

Flere Insidere skaper mere kjøtt på insider trådene; nå føler jeg at flere bidrar enn før, og de få som bidro veldig mye før føler vell kanskje at de ikke “må” dra lasset i like stor grad lengre… Det er sikkert nogså vanskelig å tilfredsstille alle, dog!

5 Likes

Nå diskuterer vi Funcom og andre ting, så får de som har lyst å være insider være det og de andre la være…

11 Likes

Blir det ikke stream denne veka heller?

Det bør det jo :wink:

Fra mange tror du? :slight_smile:

Hva tenker folket? Midlertidig knekk, nedgang til fredag, oppgang til fredag?

Jeg tror dette er siste krampetrekninger for å riste ut kortsiktige tradere før det kommer et nytt rykk gjennom sperrene på 3,2. Om det stiger på fredag eller neste uke føler jeg ikke er så nøye.

2 Likes

Dump. Er ikke så mye å tro er jo bare å observere hva som skjedde. det kom 2-2,5mill aksjer i en smell. gikk noen stopplosser og noen fikk handlet til 2,95

4 Likes

Ja tenker mer hva folk forventer framover etter en slik hendelse :slight_smile:

Høyere bunn enn ved siste knekk (foreløbig vertfall) Tipper ny test av motstand rund 3.20 innen veldig kort tid

Ingenting fundamentalt er jo endret, og triggerene folk venter på vil jo komme uansett.

2 Likes

WTF is Splash - This jam is the ship? :joy:

Edit:

Splash is a travelling game jam on a cruise ship in the north of Norway, way above the Arctic circle under the northern lights and through the mountains and fjords!
The event takes place on October 18 - 21 and starts in Tromso and ends in Trondheim after about 50 hours of game jamming, eating some great food, swimming and jacuzzing together with new and old friends.
Only 100 seats are available, and tickets will go on sale on August 1st. The price for one ticket will be 3000 NOK, or approximately 315 EUR/355 USD.
Invite your friends, and we hope to see you there! :heart:

Fin reise sikkert :slight_smile:

1 Like

TEKinvestor julebord kan sikkert smelte fint inn der! :laughing:

1 Like

Må si trenden er positiv for SWL, sett i forhold til Eve Online, som nå har 30K spillere til enhver tid. Peaken viser når Eve Online gikk over til F2P. Enormt potensiale før release av SWL på Steam.

3 Likes

Må innrømme at en liten drøm er når de melder SWL på Steam så skriver de også noen ord om hvordan pre launch på funcom sine sider har gått.

4 Likes

Litt gammel tweet, men kan ikke se at den har vært postet her. Sjef for Conan Properties og styremedlem i Funcom, ser fram til nye utgivelser og Funcom 2.0.

12 Likes

Liker at de bruker samme karakteristikk av Funcom som oss :grinning: 2.0

8 Likes