Det kan hende de har plukket det opp fra oss
Ja, var det jeg tenkte.
Funcom 2.0 stammer fra en tidlig presentasjon som Rui har holdt for diverse utvalgte. Blant annet Conan folkene vil jeg anta. :=)
Funcom 2.0 er bare i early access. Bare vent til det blir full launch
Vent til
Funcom 3.0
Jeg liker ikke .0 versjoner. De er ofte ustabile. Bedre å gå for 2.1, 2.2, 2.3 når de har patchet litt
Det blir ikke 3.0.
Det blir legends
Vent til Funcom Airlines
Funcom X da skal vi til månen!
Funcom Of The Galaxy
Blir den free to play?
Når er det nye CFO kommer?
Free money for all
1 august
Når kommer kurs 5.0???
16 august
La oss se litt på det psykologiske bildet nå fremover.
- Mandag vil SWL lanseres på Steam. Vi kan følge tallene. Som med CE vil nok Funcom komme med noen tall hvis det blir initiell suksess.
- Med en lansering i boks vil markedet nå følge flere ting på en gang. Det vil komme publisitet for SWL i media og vi kan følge spillertall og reviews der samtidig som det vil bygges opp en lanseringshype for CE på Xbox (og pc).
- Kort tid etter lansering på xbox skal Funcom holde kvartalspresentasjon.
- Folk har tidligere solgt ved lansering. Hvilken lansering?
Jeg mener det psykologiske tilsier at folk er mer villige til å satse på to hester enn èn. Så hvis salget ser bra ut på SWL vil flere sitte til de ser hvordan CE tas i mot. Funcom inviterer nå folk som vil dekke CE etter expansion. Folk husker effekten streamere hadde på CE sist. Jeg tror folk vil få med seg dette før de som fortsatt er skeptiske da vil selge. De som er positive vil gjerne høre en oppdatering fra Funcom og vet at de får det senest 31 august.
Enig med det Morti sier. Men vil også vektlegge psykologien rundt kursutviklingen. Nedsalget i går er en del av denne. Så vil også drivet oppover være.
Hoveddrivet vil nok være fra de store massene, men også fra lure investorer som styrer litt mer enn oss vanlige.
Om jeg skal gjette tipper jeg på at vi ser 3,60 før neste torsdag.