Vært morsomt om det hadde gitt litt mer driv at de nå er inne på vinnerlista, når vi først snakker om psykologi
Nja, siden det er F2P, så kommer det ikke opp på bestselgerlisten. Du har samtidige brukere, user reviews og tallene fra steamspy. De to siste er laggy, og førstnevnte er først brukbart når du vet hvor lenge folk spiller i snitt.
Kort sagt, du kan følge tallene med 2-3 dagers forsinkelse.
Jada, men du vet hva jeg mener. Det unike er å gå inn i en lanseringstid (xbox) med en fersk lansering å følge med på samtidig. Det har potensiale til å dra kursen høyere
Tror det vil dra kursene lavere til etter CE xbox launch. Da tror jeg vi kan få en fin periode med høye kurser. Altså lavere enn 4,30+
Tydeligvis kamp om kursen. Hvis du ser nøye så viser de faktisk fingeren til hverandre. Satser på at den blå er best.
Det er da bare blå som gir fingeren? Rød peker jo på 3,02, der kursen burde ha endt i dag?
Når skal Funcom samarbeide med Wide Release Entertainment om en CONAN film? Gleder meg!!!
Ny topp på 589.000
Et eller annet må ha blitt “justert” hos steamspy. Ser at f.eks Payday 2 er opp 400k til rett over 16mill fra i går til i dag. Dead by daylight er også opp 65k.
Ja, ser slik ut. Har vært en merkelig utvikling til tider også, umulig å vite hva som er riktig, dette er jo statistikk, men at vi er rundt 600.000 er jo fint og Funcom tjener daglig penger ️
Dette er neppe salg som skjer nå, så ser ikke helt hva som er positivt…
Det posetive er bel att vi sannsynligvis har hatt ett lagg på Syeamspy på antall solget i lenger tid. Å att vi hadde rett i att salget hadde passert 600 for en stund siden
… men det lagget har vi jo vært klar over fra dag 1. Det er på rundt 10%. Eller var, hvis de nå har fikset algoritmen.
Stille før liftoff…eller Funcom we have a problem?
ser ut som hele børsen skal sørover så får vi se hvordan det går med lille funcom, går ofte sin egen vei.
Vent til i ettermiddag. Da tror jeg den vil gå opp, mot alle fredags odds!
Håper iallfall det. Men jeg tar stort sett feil i mine spådommer!
Siste dag før steam launch, skulle vel tro det ble litt pr ila dagen, en aldri så liten melding?
Funcom er så dårlige på og gi info om salg osv !!
Kjøpte 10k til nå. Satser på litt trykk utover dagen
Vil det si det samme som att det bare ble solgt 2-3 k av CE under sommersalget for det var jo max av det syeamspy viste?