En ting er sikkert, det blir greier i funcom aksjen denne uken og begynnelsen på neste!
Pump and Dump?
Det kom i hvert fall en liten dump der…
For de som ikke ser hele salgssiden, her er den 14:07
NON verka hva intradag short. Samma mönster varje dag
På onsdag er det 1 uke til launch av CE på Xbox. Rallyet burde begynne nå snarlig. Kanskje onsdag?
plot twist, det blir ingen rally
Expect the unexpected!
Selv er jeg spent på markedsføringen. Twitch streamere funket fint ved PC launch, hvor mange streamere kommer tilbake?
Gigant streamere som Lirik og Summit kommer neppe tilbake, men håper på mange mellomstore.
Si ikke det for sikkert. Selskapet Funcom bruker til “community outreach / organic PR” har samtlige storfisker i sitt nettverk. Husker ikke navnet i farten, men poenget er at hvis Funcom denne gangen - som ved lauch - legger litt kroner på PR-bordet, så vil vi se de store gutta streame igjen.
Tenker at CE PC launch kom på et tidspunkt der det var lite nytt å streame.
Nå er ikke CE nytt lenger, og er vel mer aktivitet på spillfronten nå enn i februar.
Jeg blir veldig positivt overrasket om jeg ser store navn returnere.
Det begynner å nærme seg CE Xbox launch nå. Tror vi ser typiske “stille før stormen” tendenser. Traderne, shorterne og robotene kommer til å “tørrjokke” kursen opp og ned nå, helt til vi går inn i XBox rallyet. Når det smeller anbefaler jeg alle til å være ombord med trading postene sine…
De store kommer hvis Funcom legger penger på bordet…
Flere store navn har alt meldt at de returnerer
Det er så kjedelig å se kontoen sin blø penger på denne måten!
Om du ikke selger blør den ikke
Solgte 15k på 2.85, greit å ha mulighet hvis alle får dilla
Tja, men snur det nå da? Bryter jo snart den oppadgående trenden.
Umulig å vite, nesten så jeg håper at alle som tror de kan tjene raske penger ved å selge før launch får jeg en knyttneve mitt i sylta… Det hører egentlig ikke hjemme noe sted bare en tullete greie som alltid har vært der. Kanskje det ikke skjer nå?