Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Det ble ikke mer salg, så det ble med den ene lille på 3,44

1 Like

Som beskrevet i går møter kursen motstand ved 3,40 og brudd gjennom dette (sluttkurs over) signaliserer videre oppgang mot ca. 3,90. Testet litt i dag ned mot 3 tallet og vil muligens fortsette med det i morgen. M.a.o støtte og motstand pt 3 kr og 3,40 kr.

Men dette er jo Funcom og en melding kan forandre alt…

1 Like

Blir nok bare jeg og du Kalle som sitter over. :wink:

Ja, med den hypen man ser nå, er det nok mange som kommer til å sitte over. Nr 26 overall på Gamespot top 50 nå. Nr 16 på PC.

Ligger på plassen foran Sniper Elite 4. Sniper Elite 3 ligger inne med over 1 million salg på Steamspy.

6 Likes

jeg sitter som støpt :slight_smile:

VI SKAL BLI RIKE. HAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHAHA

Hehe :slight_smile:

1 Like

Ja Hahahahahahaha mohahahaha

1 Like

Det var et merkelig resonnement. Jeg skal da følgelig sitte over launch med en pott. Men med 150% så føler jeg det er helt greit å sikre litt da jeg ble barbert for 600k i sommer i Funcom. Var tidvis nede i minus 250k som er hentet inn igjen ved å være tålmodig.

9 Likes

Gevinst er aldri feil, iallefall ikke når du har 150%

Mine Funcom aksjer står nå i +175,72% HYPE

4 Likes

Skjelver litt med mine 130k med 1.3 i snitt :slight_smile:

1 Like

Enda ikke solgt noen?

Klart jeg har sikret meg inngangs kapitalen :smiley:

1 Like

Sitter helt rolig med mine 200K kjøpt på 1,34 :slight_smile:
Blir stadig mere overbevist på å sitte over release. Bare se på det vi fikk beskjed om i dag, Funcom lytter på det spillerene sier og justerer CE slik att flest mulig blir fornøyd. Funcom har ett brennende ønske om å lykkes og er villig til å gå distansen som trengs for å få det til.

4 Likes

Sitter fortsatt med mesteparten av beholdningen (640k) og venter på mitt kursmål for å gå ut med ca halvparten. Sitter med resten over launch. Veldig nervøse og spennende tider for oss funcomere. Håper det klaffer denne gangen da jeg har vært med på alle nedturene ellers og ikke fikser en til :sweat:

6 Likes

Hadde Funcom hatt samme kostnadsnivå da de slapp TSW, som de har nå og solgt tilnærmet samme antall kopier hadde vi smilt hele veien til banken.
Fort å glemme att pengebrenningen aldri har vært så lav som nå. Dette gir fort store utslag på bunnlinjen og positiv omtale fra Hegnar. :wink:

2 Likes

Hadde de sluppet TSW 6-8måneder senere hadde de nok solgt 2-3 fordi de ikke hadde måtte konkurerre mot hele verden :wink:

Hadde de lansert som b2p istedenfor med abonnement hadde de nok også solgt en god del mer( selv med samme releasedato).

1 Like

Håper de satser på et singelplayer spill neste gang. Det ligger nesten i luften…

Føler jeg gjør min del for at det blir en fin bunnlinje i år.

Jommen sa jeg hype…

Legg merke til, 2 i samtale…

4 Likes