Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jebsen kan drikke fine paraplydrinker om kveldene nå, den mannen har økt formuen sin betraktelig nå på en uke​:champagne::moneybag:
Onsdag for en uke siden lå Funcom på 1,60

Jebsen, det er deg vel undt, uten deg hadde det vert vansklig

Regner med han surfer rundt på tekinvestor om dagene :wink:

12 Likes

Det er jo bare på papiret, kursen han hadde fått på hele beholdningen ville vært lavere

1 Like

Det er sant, og det ville jo self være umulig for han å selge seg ut nå, men på papiret ser det nok fint ut

1 Like

Bare 150%? :smile:

edit: Jeg har snitt på 1,10 på de siste 60k jeg har… :slight_smile:

1 Like

Jeg hadde litt over 180% helt ok :wink:

2 Likes

Jge har 232% :grin:

Nesten samme båt. 200 k igjen .
Snitt 1,325.
Startet med aksjer i vår. Ble Funcomaksjonær første gang da Myrseth hypet på Hegnar :blush:

2 Likes

Kjøpte under 1 kr du?

Lukter optimization laaang vei!
SMELLER I MORGEN ETTER LUNSJ :smiley:

6 Likes

Det meste ja =)

Nå nærmer det seg release med stormskritt ! Hva tenker folk om kurs siste handelsdag før launch, og første dag etter launch! Ned for så opp? Eller opp for så ned!? Jeg vet ikke om jeg tørr og gå ut helt enda da ingen triggere i launch rally er kommet enda :open_mouth:

2 Likes

Jeg hadde troen i fjor på denne tia, men mistet troen etter griseemisjonen i mai, da føltes det ut som alle kjøpte her på Tek, nå når jeg begynner å få troa igjen selger alle, slik virket det, men ser jo nå at mange sitter😄 Jeg hadde egentlig bare tenkt en rask trade, men dette ser virkelig bra ut, så nå sitter jeg over. Så nå skjer det vel bare at vi blir rævpult igjen😂

3 Likes

Opp -ned-opp

Jeg sitter fortsatt med mine 400k. Solgte 100k forrige mandag på 2,41 som jeg kjøpte tilbake på 2,37. Sitter over EA nå da jeg tror vi skal opp 1 kr til. kommer til å se ann salget utover i februar samt hva de kommer med av videre planer. Slår salget til så kjøper jeg mer. Gratulerer til alle som har tatt gevinst!:slight_smile:

3 Likes

Surres de enda med der NON member greiene da ?
Eg tror ventemusklene blir godt såre for dei som venter på flaggmld med bakgrunn i nmbr kjøpene
Legge desse teoriene død, det er bare tull

1 Like

Ok Kronn fjernet innlegget. Vi vill jo ikke ha slik tull inne her :wink:

Det som er interessant er at det er en DNM kunde som alltid selger til NON member. Beste forklaringen jeg kan komme på er udekket short da jeg ikke kan se noen på listene som har solgt dette volumet, tidenes short skvis på gang?

1 Like

Er det ikke sannsynlig at non-member er de to britiske representantene på top 20? NMBR betyr jo rett og slett at de ikke er medlem av børsen, og hvis et mindre engelsk meglerhus handler på børs, vil det framkomme som NMBR.

Det er ikke bare interne handler.

1 Like

Kan være forsøk på “hostile takeover”, de kan ha mange flere “små kontoer” utenfor topp 20 for å gjemme det som begynner å bli en veldig stor post?

1 Like

Hehe, var ikke sånn ment egentlig, har drukket litt mer kaffi no, å ser at eg kanskje var litt hard i utalelsen min :grinning:

3 Likes