Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Lov å safe. Er dessverre folk i din situasjon tradere og ulver utnytter …
men du fikk jo en fin gevinst i februar ?

Dagens konklusjon:

August er et perfekt tidspunkt å fiske etter Stopp-Loss

:sunglasses:

1 Like

Er jo egentlig ganske lav volatilitet til Funcom å være (hvis man ser borti i fra den overdrevne dippen ned til ca 2), men kan det hende at tradergalskapen er i ferd med å ebbe ut litt og at regnskapstall begynner å spille mer inn?

Rsi snart attraktiv lav:

1 Like

Mange grunner til å selge idag, personlig hadde jeg litt over 370k aksjer som var litt mer enn planen, så jeg solgte 70k av dem og har ca 300k igjen. Hadde forventa en stor oppgang som ikke kom. FIkk også handla billig starbreeze, så nå har jeg nok funcom, litt sb og masse ledig kapital.

Xbox one x ryktas släpas pre order på gamerscon helgen. Conan är partner tro ni de kommer någon bundle?

1 Like

Det tviler jeg på, da måtte CE ha hatt litt mer masse-appell tror jeg. Hvis det skjer så er det super-bull. :stuck_out_tongue:

Conan ligger på 7 på Gts for øyeblikket. Synes det er mer enn godkjent. Håper Funcom får fiksa de verste feila på Xbox før helga. Det er viktig! At ikke alt går på skinner under lanseringen er jo ganske vanlig. Ikke alle som tenker på at det er et Ea spill de har kjøpt dessverre.

Du mener 12. plass? Du ser sikkert på topp ti lista på forsiden av Steam, den er basert på land e.l., hvis du skal ha den globale, så må du trykke på “Global best seller”

Synes egentlig utviklingen har vært litt bedre enn jeg fryktet i går:

Var en kort tur innom 7. plassen i dag også.

2 Likes

Du mener 11 plass? :blush:

1 Like

Beklager gikk litt fort i svinga​:slight_smile:Markedet vil nok se salgstall før vi eventuelt får en skikkelig stigning i kursen. Bare å være tålmodig :grinning:

1 Like

Tallene på pc er nok neppe nok, spørsmålet er hvor bra xbox salget er. Anslaget mitt har flere hundre prosent fra min til max. :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er jeg enig i☺Men vi får vel vite tall under Q2 presentasjonen? Håper de har solgt et sted mellom 100-200k i løpet av måneden på Xbox

Hvor lenge var CE top 10 på GTS lista i februar?

Meiner den låg på 1. Plass i 12-14 dager, etter det falt den fort nedover på lista.

Visst eg hugsar rett da:)

Men det var februar og mindre konkurranse, og februar selger langt ifra så godt som aug.

2 Likes

I feb hadde vi noen timer såvidt på første plass

Nei den var på 1.plass mer eller mindre fra 31.jan til 12.feb(ca 1 dag på 2.plass i den perioden ).

4 Likes

Det er korrekt @nofun😀

1 Like

Er det fleire enn meg som tenkjer at vi har falt litt meir enn “nødvendig” og at markedet bør roe nervane? Det einaste som skapar dårleg stemning her er kursen… Panikken for at xbox er FUBAR må då være overdriven? Ser jækla bra ut på PC, og vegen vidare er sweet-as-fuck…

4 Likes

Jepp! Spelte CE i heile går på pc, temmelig strøkent og ingen problem. Blei disconnecta fra server et par gonger einaste, men kom rett inn igjen.
Håper dei får til en fix til Xbox i dag, so blir det topp

1 Like

Jeg har fått opp ei lita hytte på tekinvestor serveren, spiller med xbox kontroller på pc og har ikke opplevd antydninger til bugs sålangt.

2 Likes