Det er vel en grunn til at det er nesten 50/50 mellom 5 og 1 stjernes reviews. Funker bra for mange også.
Nå er recent reviews mostly negative, 39%,så jeg vet ikke om det bare er xbox som er FUBAR.
Jøss, har ikkje vert inne å sjekka, recent er vel totalt over 30 dagar? Steamspy såg jo lovande ut, men den er ikkje 100% korrekt frå dag til dag:
Om du leser reviewsene så er det veldig mange av de negative som er ekstremt useriøse. Har ikke giddi å sett veldig grundig på det, men mange som ikke har spilt 1 time engang…
Det vil det være for alle spill, ellers er vi inne på at noen konspirerer mot Funcom. Either way, tap tap for Funcom og CE
Hoi! Satt meg på Funcom berg-og-dal-banen igjen i morges etter at jeg føler markedet har overreagert på en litt rufsete launch, noe jeg føler er relativt vanlig i tillegg til at jeg ser det skjer mye spennende om dagen.
Så på litt streamere i går og de som spilte PC virket fornøyde, mens han som spilte XBOX foreløpig bare hadde spilt enspillerdelen, og der opplevde han ikke noe tull, men nevnte at han hadde hørt at det lugget kraftig på flerspillerdelen.
Satser på at de henter seg inn ganske raskt nå, slik at ting kjører smooth i helgen, så tenker jeg dette blir bra!
Ozwald King @Sloth_Demon685 30s
30 seconds ago
More
Replying to @ConanExiles
Its alright guys, we saw how quickly you made that Xbox fix.
This isn’t your fault. Its the horrible cert system Microsoft has in Place
Noken som veit meir om dette certification systemet til MS? Kanskje Funcom har fix good to go, men må vente på godkjenning litt langdrygt?
Ser at noen nevnte at “The Long Dark” hadde en 5 dagers ventetid på sine cert prosesser hos Xbox. Patchen de slapp til PC har allerede ventet minst en dag på Xbox.
Rui, Ole, ny CFO: leser dere her? Kunne vel gjort seg med noen saftige innsidekjøp nå?
Hadde gjort seg med noe info om nye prosjekter også!
Innlegg av: 100 Bagger (18.08.17 08:03 ), lest 1173 gangerTicker: FUNCOMEndret: 18.08.17 08:33RE^1: FUNCOM - i dag er dagen !
“Tekinvestor hadde en liten premature ejaculation i går. Thats all.”
Bagger forklarer bakgrunnen til kursfall
Motsatt av hur mångas verkar tänka här på forumet nu så är jag lite mer positiv till hösten med funcom. Jag tror vi kommer få se sålda-tal till Xbox och inte minst så får vi information om nya spel, content etc. I tillägg kommer CE ut till en ny plattform under q1 nästa år :). Tror q2 blir ganska dålig (=som förväntat) men de kan kanske spetsa till den med lite nyheter!
amen 8tegn
Synes mange har vært etterpåkloke her. Flesteparten hadde vel tippet over 3 rundt Xbox-slippet!?
Har merket det samme… over natten fikk vi massevis av eksperter her inne
Er det mulig for funcom å legge press på steam i forhold til kvaliteten på reviews ?
Tror de fleste her inne (meg selv inkludert) så får seg kurs over 3 innen 16.08. Den var vel og snuste på de nivåene men det var vel i Juli? Husker ikke. Jeg fikk i allefall 39 øre fortjeneste pr. aksje før jeg fant ut at jeg skulle get the hell out of Dodge. Jeg liker selskapet og tror de vil få til ting fremover, men ting tar tid, og det er mange utålmodige i denne aksjen (så vel som i min egen favorittaksje).
Dette er vel noe hele brukermassen til steam kan klage på. Er jo ikke vits i å ha et review-system hvor man ikke kan stole på det som blir skrevet. Så om mange nok viser misnøye vil nok steam føye seg
Den var oppe i rundt 3.20 en kort tur litt tidligere ja!
Det var ikke ment som noe veldig negativt. Men jeg leser så mange innlegg som tilsier at dette var helt forventet, noe det tilsynelatende ikke var.
Tror jeg tippet 3.50 på den pollen om kurs 16.08, så jeg ble også ganske skuffa over kursutviklingen
Jeg er inne i aksjen litt på overtid av hva som var tenkt da jeg gikk inn, men nå får det bare være! Får håpe på noe som kan dra kursen litt og hindre ørkenvandring på disse nivåer…